Klacht T-Mobile Mobiel: Klacht op klachtenkompas non reactie T-mobile

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 138727
Gebruiker
q.visser
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,

Hoe kan klachtenkompas functioneren als de klacht inhoudelijk niet serieus genomen wordt?? T-Mobile gaat niet in op de klacht die er op een "voorstel" is maar herhaalt het voorstel en vervolgens slechts een statement "jammer dat je het er niet mee eens bent" voila klachtenkompas sluit de klacht automatisch... wat heb je hieraan?
Loont diefstal van €703,68 beltegoed in harde euro's?

Groet, Q. Visser

De oplossing

Doe een aanbieding die recht doet aan het beltegoed in euro's. Geen korting van €300,- geven om vervolgens € 703,68 te stelen en slechtere voorwaarden geven (geen data inbegrepen, geen buitenlands belverkeer betalen uit je bundel, etc).
Geef naast de "korting" bv 24 mnd data van 2Gb per maand ter compensatie...

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Visser,

    Wij verwijzen u hierbij vriendelijke naar uw vorige klacht, met klachtnummer 136473. Zoals aangegeven, zult u geen ander voorstel ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    q.visser
    Datum
    Dat is een heel slappe reactie, aangezien er naar aanleiding van die klacht GEEN voorstel door jullie is gedaan. Kan ik nu wel een voorstel krijgen?
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Visser,

    Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen, dan het voorstel dat u per e-mail heeft ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    q.visser
    Datum
    Geen oplossing gegeven alleen een verwijzing naar het "voorstel" waar de klacht over ging. Diefstal van klanten loont blijkbaar!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
q.visser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?