Opgelost door T-Mobile Mobiel: Klacht t.mobil sim only

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 462463
Gebruiker
Moon411
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben een halfjaar bezig om een sim only af te sluiten ik zit bij de bewindvoeder en die heeft T .Mobil een mail gestuurd dat ik mag overstappen van KPN naar sim only van t.mobil ik ben al klant bij t.mobiel met Inter en tv .ik wordt naar het kastje naar de muur gestuurd ik wordt hier zo moe van

De oplossing

Ik wil graag dat dit probleem wordt op gelost .ik wil graag een sim only ik heb toestemming van me bewindvoeder

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevr. Sjoerds.
    Bedankt voor het leuke gesprek van zojuist.
    Ik heb een e-mail met instructie verstuurd naar je e-mailadres en dat van je bewindvoerder.

    Fijne dag nog gewenst.
    Met vriendelijke groeten
    T-Mobile Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moon411
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen