Klacht T-Mobile Mobiel: klant in de kou laten staan

Shifra

Ik ben al jaren klant ben T-mobile en heb me altijd aan mijn plichten voldaan. Zondag 17 januari 2016 kreeg ik een probleem, mijn telefoon mét ID bewijs, bankpas etc werd gestolen. Ik ging direct alles regelen en blokkeren. Mijn 2-jarige contract zat er bijna op en ik mocht verlengen en een nieuw toestel uitzoeken. Alles leek geregeld, nieuwe sim werd opgestuurd en een nieuwe telefoon was besteld, maar de koerier wilde de telefoon niet afgeven, omdat ik op dat moment geen geldig ID had en ze een (verlopen paspoort) ,kopie én een proces verbaal niet accepteerden. T-mobile gebeld en daar gaven ze aan dat dat de regels van het koeriersbedrijf zijn. ik kon de telefoon wel in de shop ophalen, dus bestelling geannuleerd en nieuwe gemaakt voor in de shop. Maar dat corrigeerden ze even daarna weer en ze gaven aan dat ook hun een geldig ID wilden zien. Veel telefoontjes en een gesprek in de shop gehad, maar helaas hier te weinig ruimte. nu al bijna 2 weken zonder telefoon! fijne service

vergoeding van de door T-mobile veroorzaakte kosten

Geachte mevrouw Snijder,
    Geachte mevrouw Snijder,

Wij hebben u zojuist getracht te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Wij proberen het later nog een.

Bedankt voor uw mail!
    Erg jammer dat ook de klachtenafhandeling van t-mobile niet in het teken staat van klantvriendelijkheid.
    Het betreft hier geen nieuw contract, maar een verlenging….een wezenlijk verschil, aangezien er allerlei extra gegevens kunnen worden gecontroleerd.
    Ook het feit dat vele andere providers hier anders, lees klantvriendelijk mee omgaan, zegt mij veel over jullie als organisatie.
    Bedankt voor uw mail!
    Shifra
    En dan wil ik het nog niet eens hebben over hoe jullie in zo’n geval als dit met jullie klanten omgaan, slechte communicatie onderling.
    En wel een melding maken dat er een verzoek tot uitzondering wordt gedaan, maar niet kunnen vertellen wie hier over gaat én zo de mensen van het kastje naar de muur sturen en extra problemen en kosten veroorzaken.
    Beste mevrouw Snijder,

Dank u wel voor uw melding. Wij kunnen u echter niet anders berichten dan wat wij hebben vermeld in ons e-mailbericht aan u. Het is wettelijk niet toegestaan om een abonnement aan te gaan zonder een geldig ID bewijs, er kan bij een nieuw contract of een verlenging van een contract geen uitzondering worden gemaakt, want dan is er sprake van fraude en overtreden wij de wet.

Ik vind het spijtig te vernemen dat u onze klantenservice niet klantvriendelijk vind en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Tot slot willen wij u bedanken voor het feit dat u de moeite heeft genomen uw ervaringen met ons te delen. Hierdoor kan T-Mobile haar dienstverlening verbeteren. Uw opmerking wordt zeker op waarde geschat en meegenomen bij evaluaties met de betrokken afdelingen.

T-Mobile streeft naar een optimale dienstverlening aan al haar klanten en vertrouw erop dat T-Mobile en haar medewerkers u in de toekomst naar volle tevredenheid van dienst zullen zijn.

Shifra
    Het is niet waar wat t-mobile beweerd!!
    Ik heb ondertussen genoeg research gedaan, om tot deze conclusie te komen.
    Jammer dat t-mobile dit niet wil toegeven.
    Ik hoop alleen dat mensen zich goed bedenken alvorens een contract bij t-mobile af te sluiten!! Een gewaarschuwd mens telt tenslotte voor twee
    Beste mevrouw Snijder,

Dank u wel voor uw melding. Wij kunnen u echter niet anders informeren en vinden het spijtig dat u zich niet kunt vinden in ons antwoord.

Met vriendelijk groet,
    Erg jammer dit!!
    Wat een slechte klantvriendelijkheid heeft T-mobile!!

Shifra

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?