Opgelost door T-Mobile Mobiel: Klantenservice ver te zoeken

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 456226
Gebruiker
Jacq0709
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Slechte service T-mobile winkel.
Kom naar de winkel om graag goed geïnformeerd te worden, ivm contract verlening. Vervolgens word je behandeld alsof ik een PostNL pakketje kom ophalen, en informatie word ook niet gedeeld. Wel werd ik doorverwezen naar marktplaats nadat ik vroeg hoeveel mijn oude toestel waard was. Ben al ruim 16 jaar erg tevreden bij Tmobile maar nog nooit eerder zo behandeld.

De oplossing

Als Shopmanager verwacht ik van mijn personeel de juiste houding en klantvriendelijkheid. Had ik ook graag bij jullie filiaal gezien. Jammer.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum

    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Heere,

    T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden. Helaas was u niet bereikbaar.

    We proberen het morgen nogmaals.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Heere,

    Gister hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jacq0709
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen