Opgelost door T-Mobile Mobiel: Klantenservice ver te zoeken

content Opgelost
Jacq0709

Slechte service T-mobile winkel.
Kom naar de winkel om graag goed geïnformeerd te worden, ivm contract verlening. Vervolgens word je behandeld alsof ik een PostNL pakketje kom ophalen, en informatie word ook niet gedeeld. Wel werd ik doorverwezen naar marktplaats nadat ik vroeg hoeveel mijn oude toestel waard was. Ben al ruim 16 jaar erg tevreden bij Tmobile maar nog nooit eerder zo behandeld.

Als Shopmanager verwacht ik van mijn personeel de juiste houding en klantvriendelijkheid. Had ik ook graag bij jullie filiaal gezien. Jammer.

Beste mevrouw/meneer,

Beste mevrouw Heere,

T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden. Helaas was u niet bereikbaar.

We proberen het morgen nogmaals.

Met vriendelijke groeten,
    Beste mevrouw Heere,

Gister hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Jacq0709

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?