Klacht T-Mobile Mobiel: Klantvoordeel storing zonder oplossing

Klachtnummer
# 377324
Gebruiker
JE
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al 2 maanden bij T-Mobile, en het beloofde "klantvoordeel" word al 2 maanden niet toegepast door een storing.
Helaas heeft T-Mobile geen gehoor naar klachten of denkt niet mee met klant voor een oplossing.
Helaas loop ik sinds abonnement GB's mobiele data mis en een trage internet verbinding thuis (omdat deze verdubbeld zou moeten zijn)

De oplossing

Een oplossing zou zijn dat T-Mobile tijdens deze langdurige storing de klanten gratis een schaal hoger in abonnement plaatst zodat ze krijgen waar ze voor betalen. Nog beter is storing oplossen en compenseren

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,

    Via onze community heeft u inmiddels een reactie heeft ontvangen op uw klacht.
    Excuses dat dit via deze weg langer op zich heeft laten wachten dan u van ons mocht verwachten.
    Een vergoeding van de misgelopen kortingen volgt zeker, ik wil u vragen om uw geduld, al begrijpen we dat het vervelend is. Gelukkig is de storing inmiddels opgelost!

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    We gaan er vanuit dat uw vraag hiermee voldoende is beantwoordt en sluiten deze melding.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen