Klacht T-Mobile Mobiel: kosten voor sms diensten die ik nooit aangevraagd heb

Klachtnummer
# 146221
Gebruiker
pieter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit jaar heb ik al vijf keer een hogere rekening voor mijn mobiele telefoon gehad, doordat er ongevraagd sms diensten worden afgeschreven door 2769-NETSIZE300. de eerste periode was dec 2014, jan 2015 ,febr 2015 en maart 2015. We hebben toen te horen gekregen dat we het telefoon nummer konden blokkeren voor deze diensten. Dit is gebeurd. Toch is er in december 2015 opnieuw 51,60 euro extra afgeschreven door T-mobile voor diezelfde sms diensten. Ik vind het grof schandalig dat consumenten ongevraagd op deze manier voor kosten komen te staan en vervolgens nergens recht op hebben.

De oplossing

restitutie van de sms kosten en een bescherming tegen dit soort malafide praktijken.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Van Nunen,

    Naar aanleiding van uw klacht verzoeken wij u vriendelijk het online meldformulier, diensten derde partij, in te vullen zodat wij uw klacht op kunnen lossen. U kunt hiervoor gebruikmaken van onderstaande pagina.

    https://www.t-mobile.nl/login?redirectUrl=https%253a%252f%252fwww.t-mobile.nl%252fmy%252fonderzoekfactuur

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?