Klacht T-Mobile Mobiel: Krijg niet waar Ik voor getekend heb.

Klachtnummer
# 405698
Gebruiker
Len
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Wij hebben t mobiel Thuis afgesloten.
Hierbij kregen wij twee tv pakketten omdat we ook mobiel hebben van T- mobile
Na aansluiting geen extra zenders .
Over op gebeld en medewerker heeft alles uit gezocht.
Ze hebben nieuw klantvoordeel en Daar zitten geen tv pakketten meer bij.
Hier hebben wij niet voor getekend en willen de voorwaarden van het contract waar wij voor getekend hebben.
Na veel bellen zegt t mobile een medewerker heeft u omgezet naar nieuwe voorwaarden (zonder dat we daar om gevraagt hebben of geinformeerd zijn ) wij hebben dit maar te accepteren en willen er niks aan doen. Hoe nu verder?


De oplossing

Netjes behandeld worden en aan de afspraak houden dus ons de tv pakketten geven.
En ons het abonnement geven waar wij voor getekend hebben.

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Nijholt,

    Ik heb u zojuist telefonisch benaderd. Ik heb met u afgesproken dat ik het voor u uit ga zoeken en weer terug ga bellen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile Thuis



  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Nijholt,
    Ik heb uw verzoek uitgezet naar een andere afdeling binnen de Klantenservice van Thuis. Ik wacht op meer informatie hierover en zal u hier zo spoedig mogelijk over terugbellen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    Len
    Datum
    Goede avond.
    U had mij inderdaad belooft vorige week terug bellen.
    Helaas heb ik niks vernomen.
    Jammer dat ik nu een reactie krijg via klachtenkompas.
    Mvg L Nijholt
  5. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Nijholt,

    Ik heb u een e-mail gestuurd met daarin het antwoord op uw klacht. Ik wacht uw antwoord verder af.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice T-Mobile
  6. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,

    Hartelijk dank voor uw reactie, wij zullen de creditering op korte termijn verwerken.
    Wilt u zo vriendelijk zijn uw klacht via deze weg af te sluiten en te beoordelen?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen