Klacht T-Mobile Mobiel: Levering iphone 7 plus jet Black

Klachtnummer
# 186009
Gebruiker
frankbuse
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb zoals velen op 9-9 telefonisch besteld bij T mobile en direct ruim 400 voldaan via ideal.
Mij werd toegezegd dat de iPhone 7 plus jet Black gewoon vrijdag 17-9 zou binnenkomen.
Ik snap dat de belangstelling veel groter was dan verwacht, echter :

Sindsdien heb ik niets meer van ze gehoord.
Geen sms geen mail en geen belletje.
Geen reactie via facebook.
De enige info is te vinden op hun forum....

Gaat om iphone 7 plus jet Black 128 gb

De oplossing

Zsm de telefoon in huis.
Op de hoogte gehouden worden ipv klant alles zelf maar uitzoeken laten.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Van der Meer,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Van der Meer,
    Op 27 September 2016 heb ik u een e-mail gestuurd. Ik kan u geen ander antwoord geven. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten ?
    Vriendelijke groet, T-Mobile
  3. Auteur
    frankbuse
    Datum
    Onderhand order geannuleerd en ik wacht nu op teruggave van mijn aanbetaling en kosten voor early renewal
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Van der Meer,
    We zijn niet tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet, T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?