Klacht T-Mobile Mobiel: Log en traage afhandeling klachten

Rob E

Wij hebben op dit adres al meer dan 1 jaar slecht bereik. Na overleg kon ik kosteloos overstappen, maar dat vond ik toen niet nodig omdat er een nieuwe mast geplaatst zou worden eind 2013. Inmiddels zijn de problemen alleen maar sterk verergerd en ben ik meer dan 2 weken niet bereikbaar voor mijn klanten en wacht ik al vanaf 11 Maart op toestemming van t-mobil om over te stappen.
Let wel het gaat hier om sim-only abonnementen er zitten dus geen toestellen bij
kost t-mobil dus in feite niks, maar ze doen knap moeilijk en ik kom niet door de klanten service ??? heen. Ben radeloos en woedend.
Waar moet ik terecht

Direct toestemming om afscheid te nemen met onze 5 abonnementen met nummerbehoud, en ook wil ik vanaf 11 maart niet meer betalen.

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Rob E
    Dit heeft meer dan 50 telefoontjes gekost en aan het eind zou ik nog een afkoopsom moeten betalen van € 44,00.
    Maar na aandringen hebben ze deze geschrapt .
    Dit heeft mijn bedrijf een paar duizend euro gekost
    T-mobil is traag van begrip en erg bureaucratisch

Rob E

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?