Klacht T-Mobile Mobiel: Log en traage afhandeling klachten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 55355
Gebruiker
Rob E
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben op dit adres al meer dan 1 jaar slecht bereik. Na overleg kon ik kosteloos overstappen, maar dat vond ik toen niet nodig omdat er een nieuwe mast geplaatst zou worden eind 2013. Inmiddels zijn de problemen alleen maar sterk verergerd en ben ik meer dan 2 weken niet bereikbaar voor mijn klanten en wacht ik al vanaf 11 Maart op toestemming van t-mobil om over te stappen.
Let wel het gaat hier om sim-only abonnementen er zitten dus geen toestellen bij
kost t-mobil dus in feite niks, maar ze doen knap moeilijk en ik kom niet door de klanten service ??? heen. Ben radeloos en woedend.
Waar moet ik terecht

De oplossing

Direct toestemming om afscheid te nemen met onze 5 abonnementen met nummerbehoud, en ook wil ik vanaf 11 maart niet meer betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Rob E
    Datum
    Dit heeft meer dan 50 telefoontjes gekost en aan het eind zou ik nog een afkoopsom moeten betalen van € 44,00.
    Maar na aandringen hebben ze deze geschrapt .
    Dit heeft mijn bedrijf een paar duizend euro gekost
    T-mobil is traag van begrip en erg bureaucratisch

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob E
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen