Klacht T-Mobile Mobiel: Maanden incasso van verkeerde rekening

Klachtnummer
# 332243
Gebruiker
Cornel[is]Opdrift
Datum
3 reacties

Details

De klacht

6 maanden wordt mijn telefoonrekening van een verkeerd bankrekening ingehouden, hierover meerdere malen/maanden gebeld. Iedere keer beloofde dat het de laatste keer was. Helaas ook deze maand weer van de verkeerde rekening.

De oplossing

Gezien de herhaling nu definitief incasso van juiste rekening. vanwege extra handelingen bellen naar klantenservice, storneren van factuur en handmatig overmaken van juiste rekening naar t-mobile 6 mnd 10 euro korting op factuur.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,

    Vervelend dat dit nog niet op de juiste manier geregeld is. Ik heb direct voor u uitgezocht wat hiervan de reden kan zijn. Het blijkt dat uw nieuwe rekeningnummer weliswaar niet op uw factuur zichtbaar zal zijn, maar dat de incasso wel van uw nieuwe nummer plaats zal gaan vinden. Dit zou rond 21 november gebeuren. Kunt u aangeven of dit klopt?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  2. Auteur
    Cornel[is]Opdrift
    Datum
    Beste.

    Het klopt dat op het factuur de oude rekeningnummer blijft staan dit is mij ook al vanaf mei bekend/vermeld. Ik vraag mij dus af wat er nu anders is dan wat mij de afgelopen maanden is beloofd???
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,

    Zoals wij u telefonisch hebben laten weten is het rekeningnummer inmiddels aangepast. Nogmaals onze excuses voor het ongemak wat u hierdoor heeft ondervonden!

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen