Klacht T-Mobile Mobiel: Maanden incasso van verkeerde rekening

Cornel[is]Opdrift

6 maanden wordt mijn telefoonrekening van een verkeerd bankrekening ingehouden, hierover meerdere malen/maanden gebeld. Iedere keer beloofde dat het de laatste keer was. Helaas ook deze maand weer van de verkeerde rekening.

Gezien de herhaling nu definitief incasso van juiste rekening. vanwege extra handelingen bellen naar klantenservice, storneren van factuur en handmatig overmaken van juiste rekening naar t-mobile 6 mnd 10 euro korting op factuur.

T-Mobile Mobiel
    Beste klant,

Vervelend dat dit nog niet op de juiste manier geregeld is. Ik heb direct voor u uitgezocht wat hiervan de reden kan zijn. Het blijkt dat uw nieuwe rekeningnummer weliswaar niet op uw factuur zichtbaar zal zijn, maar dat de incasso wel van uw nieuwe nummer plaats zal gaan vinden. Dit zou rond 21 november gebeuren. Kunt u aangeven of dit klopt?

Klantenservice T-Mobile

Cornel[is]Opdrift
    Beste.

Het klopt dat op het factuur de oude rekeningnummer blijft staan dit is mij ook al vanaf mei bekend/vermeld. Ik vraag mij dus af wat er nu anders is dan wat mij de afgelopen maanden is beloofd???
    T-Mobile Mobiel
    Beste klant,

Zoals wij u telefonisch hebben laten weten is het rekeningnummer inmiddels aangepast. Nogmaals onze excuses voor het ongemak wat u hierdoor heeft ondervonden!

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?