Klacht T-Mobile Mobiel: Mb verdeler niet bruikbaar met GO abo

Klachtnummer
# 297461
Gebruiker
Sibo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

DE KLACHT
Ik ben al jaren klant en ben reeds in bezit van 2 extra simkaarten, zodat naast mijn telefoon, nog 2 apparaten voorzien zijn van een mobiel data netwerk.

Onlangs ben ik overgestapt naar het nieuwe abonnementsvorm van T-mobile, "Go unlimited" EU.

Nu blijkt dat mijn 2 extra apparaten niet meer aangesloten zijn op het netwerk van T-mobile. Bij navraag bij de klantenservice blijkt dat bij het nieuwe abonnement geen extra simkaarten meer worden ondersteund.

Op ieder reclame bord in de stad krijg ik te zien dat bij dit nieuwe abonnement je unlimited data kan verbruiken. Uiteraard heb ik ook de fair-use policy van t-mobile doorgenomen voordat ik het nieuw contract afsloot, maar daar heb ik niet opgemerkt dat mijn reeds bestaande extra simkaarten afgesloten zouden worden.
Nu blijkt dat ik niet al mijn apparatuur meer kan gebruiken en nu moet ik apart nieuwe abonnementen afsluiten voor mijn extra simkaarten. Daardoor ben ik duurder uit dan ik wil voor de komende 2 contractjaren. Ik voel me misleid.

De oplossing

DE OPLOSSING
Ik zou graag zien, dat zoals ik verwacht had, de reeds bestaande extra simkaarten, bij mijn abonnement toegevoegd worden.

Als dat niet kan, dan wil ik mijn vorige abonnementvoorwaarden terug, want als ik dit van te voren had geweten, was ik nooit een verlenging aangegaan en had ik het oude contract in stand willen houden.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Smit,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Smit,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Sibo
    Datum

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen