Klacht T-Mobile Mobiel: Meer betaald dan mijn abonnement hoort te kosten!

Klachtnummer
# 39560
Gebruiker
Tim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een smart plus abonnement en betaal normaal 41 euro. de laatste 4/5 maanden heb ik een bedrag van 50/60 euro betaald door overige gebruikskosten!! Ik zou echt niet weten hoe dit komt... ik voel mij eigenlijk een beetje bestolen. Alstublieft help me! Tim

De oplossing

Dat ik te weten krijg hoe ik dit kan vermijden...

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Brand,Wij hebben u getracht te bereiken. Helaas is dit niet gelukt. De overige kosten op uw factuur betreffen Mobiele Betalingen. Wij hebben u een onderzoekformulier gestuurd. U kunt deze retour sturen met de bijbehorende documenten. U ontvangt van ons dan binnen 10 werkdagen een terugkoppeling.Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen