Klacht T-Mobile Mobiel: met mijn iphone x kan ik niet bellen, ben niet te verstaan.

Klachtnummer
# 332531
Gebruiker
Jelwilkunnenbellen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

met mijn iphone x kan ik niet bellen. Heb hem nog geen jaar, maar krijg steeds van mensen te horen dat ik niet of heel slecht te verstaan ben. Verbinding valt soms even weg, of hoort men een soort robotstem. Daardoor bel ik amper. Maar is erg onhandig, zeker als je een arts of dergelijk wil spreken en steeds onverstaanbaar bent. Met vrienden 'bel' ik via whatsapp. Belachelijk. Tmobile zegt dat Apple het moet oplossen, maar Apple zegt dat het aan Tmobile ligt.
Ik betaal veel geld, maar krijg geen waar voor mijn geld.. Je zou toch moeten kunnen bellen met een telefoon.

De oplossing

Ik wil graag een Apple telefoon waar ik mee kan bellen. Of t mobile geeft me een ander type dat wel werkt met hun netwerk (andere sim van tmobile of nieuwe Iphone X hebben probleem niet verholpen) of ik wil onder mijn contract uit en korting krijgen voor het jaar dat ik niet heb kunnen bellen. Dan kan ik tenminste een andere provider gaan gebruiken en wel bellen.

5 reacties

  1. Auteur
    Jelwilkunnenbellen
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen van Tmobile. Wacht af...
  2. Auteur
    Jelwilkunnenbellen
    Datum
    Nog geen reactie... hoe jammer
  3. Auteur
    Jelwilkunnenbellen
    Datum
    Nog steeds niets gehoord
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  5. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen