Opgelost door T-Mobile Mobiel: Mij als klant behandelen en niet als een sukkel en niets oplossen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 372821
Gebruiker
Verdrietige-T-Mobileklant
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het is verkeerd gegaan na contractverlening de medewerker heeft mij verkeerd geïnformeerd heeft.
Ik kom al jaren bij de zelfde T-mobilewinkel.
Voordat de verlening in ging heb ik gereclameerd en zal het een en ander omgezet worden van consument naar T-Mobile zakelijk.
Na vele weken bellen en ik vele smoesjes en beloftes heb gekregen u wordt teruggebeld door de collega die alles in goeden banen zou lijden moet deze collega nog steeds contact met mij opnemen.
De nieuwste smoes was dat T-Mobile een grote storing hadden.
Van alles niets dus!!!
Niemand neemt de moeite om terug te bellen of te e-mailen..
HELEMAAL NIETS !!!
Nu kreeg ik vandaag een e-mail dat het contract omgezet zou zijn helaas geen enkele informatie verder !!! In mijn T-Mobile stond geen enkele factuur meer..
Weer gebeld met de klantenservice kunnen ze het nieuwe contact alleen e-mailen naar de T-Mobile winkel daar ga ik morgen wel weer neer toe en ga het abonnement beëindigen .. wat een stelletje sukkels bij T-Mobile.

De oplossing

Leveren wat is afgesproken en klant behandelen als klant ...

3 reacties

  1. Auteur
    Verdrietige-T-Mobileklant
    Datum
    Zo zie je dit hier is ook niets..
    T-Mobile neemt jullie ook niet serieus
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum

    Beste meneer Janse,

    Wij hebben je klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Verdrietige-T-Mobileklant
    Datum
    Dat zou ik zeer op prijs stellen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Verdrietige-T-Mobileklant
Datum
Uiteindelijke oplossing .Ondanks dat het erg moeizaam gegaan is mede door de storingen waarmee ze bij T-mobile te kampen hadden is mijn probleem/klacht uit eindelijk naar tevreden opgelost. Medewerkers van de zakelijke afdeling klantenservice bedankt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy