Opgelost door T-Mobile Mobiel: Mij als klant behandelen en niet als een sukkel en niets oplossen

Verdrietige-T-Mobileklant

Het is verkeerd gegaan na contractverlening de medewerker heeft mij verkeerd geïnformeerd heeft.
Ik kom al jaren bij de zelfde T-mobilewinkel.
Voordat de verlening in ging heb ik gereclameerd en zal het een en ander omgezet worden van consument naar T-Mobile zakelijk.
Na vele weken bellen en ik vele smoesjes en beloftes heb gekregen u wordt teruggebeld door de collega die alles in goeden banen zou lijden moet deze collega nog steeds contact met mij opnemen.
De nieuwste smoes was dat T-Mobile een grote storing hadden.
Van alles niets dus!!!
Niemand neemt de moeite om terug te bellen of te e-mailen..
HELEMAAL NIETS !!!
Nu kreeg ik vandaag een e-mail dat het contract omgezet zou zijn helaas geen enkele informatie verder !!! In mijn T-Mobile stond geen enkele factuur meer..
Weer gebeld met de klantenservice kunnen ze het nieuwe contact alleen e-mailen naar de T-Mobile winkel daar ga ik morgen wel weer neer toe en ga het abonnement beëindigen .. wat een stelletje sukkels bij T-Mobile.

Leveren wat is afgesproken en klant behandelen als klant ...

Verdrietige-T-Mobileklant
    Zo zie je dit hier is ook niets..
    T-Mobile neemt jullie ook niet serieus
    T-Mobile Mobiel

Beste meneer Janse,

Wij hebben je klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met je op.

Klantenservice T-Mobile
    Verdrietige-T-Mobileklant
    Dat zou ik zeer op prijs stellen.

Verdrietige-T-Mobileklant
Uiteindelijke oplossing .Ondanks dat het erg moeizaam gegaan is mede door de storingen waarmee ze bij T-mobile te kampen hadden is mijn probleem/klacht uit eindelijk naar tevreden opgelost. Medewerkers van de zakelijke afdeling klantenservice bedankt.