Opgelost door T-Mobile Mobiel: Mij als klant behandelen en niet als een sukkel en niets oplossen

angry Opgelost
Verdrietige-T-Mobileklant

Het is verkeerd gegaan na contractverlening de medewerker heeft mij verkeerd geïnformeerd heeft.
Ik kom al jaren bij de zelfde T-mobilewinkel.
Voordat de verlening in ging heb ik gereclameerd en zal het een en ander omgezet worden van consument naar T-Mobile zakelijk.
Na vele weken bellen en ik vele smoesjes en beloftes heb gekregen u wordt teruggebeld door de collega die alles in goeden banen zou lijden moet deze collega nog steeds contact met mij opnemen.
De nieuwste smoes was dat T-Mobile een grote storing hadden.
Van alles niets dus!!!
Niemand neemt de moeite om terug te bellen of te e-mailen..
HELEMAAL NIETS !!!
Nu kreeg ik vandaag een e-mail dat het contract omgezet zou zijn helaas geen enkele informatie verder !!! In mijn T-Mobile stond geen enkele factuur meer..
Weer gebeld met de klantenservice kunnen ze het nieuwe contact alleen e-mailen naar de T-Mobile winkel daar ga ik morgen wel weer neer toe en ga het abonnement beëindigen .. wat een stelletje sukkels bij T-Mobile.

Leveren wat is afgesproken en klant behandelen als klant ...

Verdrietige-T-Mobileklant
    Zo zie je dit hier is ook niets..
    T-Mobile neemt jullie ook niet serieus
    T-Mobile Mobiel

Beste meneer Janse,

Wij hebben je klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met je op.

Klantenservice T-Mobile
    Verdrietige-T-Mobileklant
    Dat zou ik zeer op prijs stellen.

Verdrietige-T-Mobileklant
Uiteindelijke oplossing Ja en Nee eigenlijk.. Ik kreeg een kleine tegemoetkoming aangeboden, heb deze nog niet maar verwacht deze wel te krijgen de medewerkster van de klachtenafdeling heeft dit per e-mail bevestigd. De kleine tegemoetkoming is eigenlijk dat wat ik te veel zou moeten betalen omdat het omzetten ook niet vlekkeloos is verlopen. Wat betreft de oude facturen er is dus bij t-mobile een optie om in te loggen op je oude account na overname dit kan door in te loggen op je telefoonnummer i.p.v. je gebruikersnaam wel even om het wachtwoord bellen. Dit kan twee maanden na het beëindigen of overzetten. De laatste medewerker wist mij dat te vertellen. We zien wel wat de toekomst ons brengt bij T-mobile. Wij waren voor dit gezeur al jaren een tevreden klant, we hebben goede hoop.