Opgelost door T-Mobile Mobiel: Mijn mening is dat hun producten/diensten misleidend zijn en niet op deze manier zo uitgevoerd mogen

Kent Salvesen

Actie omtrent de Vriendenkorting.

De dienstverlening valt vies tegen. Inmiddels heb ik de aanvraag 9 keer in moeten dienen. Bevestiging krijg ik binnen middels e-mail maar hij komt niet door bij T-Mobile. Klantenservice zou dit oppakken en ik mag het zelf opnieuw indienen. Dit is geen service. Toch gedaan.. Nog steeds niets vernomen. Na 4 weken vervalt de mogelijkheid aanspraak te maken op deze 25,- p.p. Jammer dat de shop-medewerker dit niet gelijk doorvoert als service naar de nieuwe klant en vaste klant. Of is het vastleggen van de nieuwe klant prioriteit? Dat duurde 5 minuten.

App

Onduidelijke informatie op de App "My T-Mobile", Ik heb net mijn bundels omlaag moeten stellen. (78,- p/m) omdat ik de actie had gemist om over te gaan naar hetzelfde pakket voor de helft. Wil ik deze weer upgraden (internet) van 20 GB naar "Unlimited zoals ik had staat er 70,- + 49,- Moet ik een maand waar een ander bundel had inlopen? Ik snap het niet en de medewerkster aan de telefoon ook niet.

Klantenservice

Keuze menu klantenservice verbreekt de verbinding als zij denkt dat ik het online wel kan regelen. Ik bel niet voor niets. Dus hang niet op! Ik moet dus zoeken naar de juiste menu combi om een medewerker te spreken.

Kosten voor een service

Mijn abonnement bevat "Stel samen en stel bij" waar ik 10,- Voor moet betalen. Dit is nieuw voor mij. Ik dacht dat deze optie een kosteloze service optie was? Ik vernam telefonisch dat hieronder mijn SMS bundel zit. Voorheen was dat onder onbeperkt bellen meen ik mij te herinneren.

Bijlage bevat de gevoelstekst en screenshots in wordfiles.

Graag zou ik/wij willen zien dat de vriendenkorting doorgevoerd wordt binnen de 4 weken termijn.
Mijn bundel(s) moeten eens bekeken worden. Ik ben lang vaste klant en dan brengen jullie zulke "belachelijke" bedragen in rekening. Mijn maatje wie ik aangemeld heb betaald de helft van mijn kosten en kan meer. Al 1200 punten gespaard in 1 jaar. 1 punt staat voor 1 euro toch?
Verder hoop ik dat de ander punten ook opgepakt worden.

T-Mobile
    Beste meneer, wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile.
    Kent Salvesen
    Dank U wel voor deze service. Het is leuk opgelost door jullie. En zo behoort het ook te zijn. Geven en nemen waar het kan van twee partijen. Fijne dag verder.

Kent Salvesen
Vriendenkorting is ingevoerd + eenmalige tegemoetkoming van 25 EUR. Tegemoetkoming van 2 maanden extra korting op mijn huidige abonnement i.v.m. de hoge kosten uit het verleden. Verder wacht ik netjes zoals in het contract vermeld staat het einde van mijn contract af. 4 Maanden voor dit einde mag ik overstappen. Andere informatie was ter kennisgeving, kan iets mee gedaan worden hoeft niet. Was een verbeter puntje. Ik ben dik tevreden!!

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?