Opgelost door T-Mobile Mobiel: Mijn prepaid geld kwijt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110503
Gebruiker
Mem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Omdat ik een telefoon heb voor noodgevallen, heb ik een prepaid. Maar je moet verplicht elke 6 maanden bellen (eerst telde gebeld worden en sms ook mee) Maar als je maar 1 dag te laat bent ben je al je beltegoed kwijt...
Ik vind dit diefstal want ik heb er voor betaald en er niks voor terug. Ook is het onhandig want dan moet ik weer een nieuw nummer. Ook is het slecht voor het milieu , want ik moet weer een nieuwe kaart. STOP toch eens met die onzin en laat het gewoon geldig blijven. Ook mijn schoonvader heeft een prepaid ivm hartklachten en al 3 keer een andere kaart nodig gehad.. Dan weet toch niemand zijn nummer meer.

De oplossing

Beltegoed langer/ altijd houdbaar laten. Ik heb er voor betaald dus is het van mij.
Ik wil het verloren geld terug +/- 17 Euro.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Land, T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent? Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Mem
    Datum
    Zoals eerder gemeld heb ik dit nummer alleen voor Noodgevallen, maar ik zal de telefoon aanzetten zodat U mij s'middags of s'avonds vóór 20.00 uur kan bellen. Ik hoor het graag
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Land,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
  4. Auteur
    Mem
    Datum
    Super geregeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen