Opgelost door T-Mobile Mobiel: Mijn prepaid mobiele telefoonnummer bij T-Mobile bestaat ineens niet meer!

Aurelia

Sinds een aantal jaren heb ik een prepaid mobiel nummer bij T-Mobile wat ik kon opladen via mijn bankrekening met een code. Ik bel weinig met dit nummer maar gebruik het wel voor administrative doeleinden (zoals het inloggen bij DigiD etc). Wat schets mijn verbazing als ik mijn telefoon, na een lange tijd (aantal maanden) niet gebruikt te hebben, weer wil aanzetten: mijn nummer bestaat niet meer! Opgeheven! Heel onhandig want ik kan niet meer inloggen bij DigiD. En waar is trouwens mijn beltegoed gebleven? Ik had nog ongeveer 20 € op mijn rekening staan. Graag een antwoord van T-Mobile zodat ik mijn mobiele nummer weer in gebruik kan nemen!! Bij voorbaat dank.

Weer activeren en behoud van mijn telefoonnummer

T-Mobile

Geachte mevrouw Verschoor,

T-Mobile Klantenservice
    Aurelia
    Inmiddels heb ikzelf contact opgenomen met T-mobile en heb een nieuw mobiel nummer moeten nemen, het oude nummer kon ik niet meer terugkrijgen. Jammer, maar het is een schande dat mijn beltegoed zomaar is ingepikt door T-Mobile! Zo komt T-Mobile wel heel gemakkelijk aan een omzet. Waarom niet eerst een mail gestuurd om me erop attent te maken dat ik mijn telefoon moet gebruiken?? GEEN sms versturen svp, graag per mail geïnformeerd worden in de toekomst!
    T-Mobile
    Geachte mevrouw Campman,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    Aurelia
    T-Mobile heeft een deel van het verloren prepaid bedrag terug betaald in beltegoed

Aurelia

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?