Klacht T-Mobile Mobiel: Mijn vaste telefoon aansluiting moet hersteld worden.

Klachtnummer
# 447745
Gebruiker
Jammerdathetzomoet
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn vaste telefoon doet het sinds 20 april 2020 niet meer. Zou een andere modem krijgen echter deze wordt maar niet geleverd ondanks dat dit meerdere malen is toegezegd. Ook tot nu toe al een monteur afgezegd omdat die geen modem mocht achter laten.

De oplossing

Zo snel oplossen.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Jammerdathetzomoet
    Datum
    Wij hebben nog steeds geen modem van T mobile ontvangen. Monteur heeft gebeld dat het modem een keer (onbekend wanneer) opgestuurd gaat worden??? Vreemd want die zou al 4 keer opgestuurd zijn.......
    Al met al een hele slechte afhandeling en nog steeds geen vaste telefoonlijn.
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht nog in behandeling en zullen u zo spoedig mogelijk informeren.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    Jammerdathetzomoet
    Datum
    Contact gehad met T Mobile. Zij zijn bezig om de klacht goed af te handelen. Ben positief.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen