Opgelost door T-Mobile Mobiel: Misleidende info, zelfs na bevestiging.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 324520
Gebruiker
Lizardjournalist
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement verlengd, kreeg een aanbieding met klantenvoordeel. Zelfs in de bevestigingsmail staat dat ik klantenvoordeel heb, om dan vervolgens in mijn t-mobile te vinden dat ik niet de aanbieding heb. Op dit moment is het abonnement dus al bevestigd voor een jaar en er is geen waarschuwing gegeven in de richting van PAS OP JE HEBT GEEN KLANTENVOORDEEL. Na bellen wordt pas duidelijk dat klantenvoordeel inhoudt dat je meerdere abonnementen op een adres moet hebben.

De oplossing

Ik wil de aanbieding waarvoor ik getekend heb.

3 reacties

  1. Auteur
    Lizardjournalist
    Datum
    en?
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Kalkdijk,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Lizardjournalist
    Datum
    komt goed

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lizardjournalist
Datum
Uiteindelijke oplossing
alsnog de 2,50 korting. prima.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen