Opgelost door T-Mobile Mobiel: mobiel nummer verandering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 138724
Gebruiker
KivancOzbek
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onlangs, online Ik solliciteerde voor een verlenging van mijn abonnement. Ik was met behulp van laptop / tablet internet voor 5 jaar met 2 simkaarten (één voor mijn telefoon). Daarom heb ik een soortgelijke optie gekozen. Toen besefte ik dat mijn mobiele nummer is veranderd. Ze hadden me niet helpen in de winkel omdat ik online verlengd. Ik belde T-Mobile voor een annulering, maar ze niet mijn mobiele nummer terug te geven. Ze ook niet accepteren dat dit niet een annulering. Binnen 14 dagen moet ik in staat zijn terug te gaan naar mijn oorspronkelijke staat, dit is mijn wettelijk recht. Niemand mij helpen over en nog steeds dringt erop aan dat dit is een normale zaak.

De oplossing

Ik wil mijn mobiele nummer terug

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Ozbek,

    Telefonisch konden we u niet bereiken vandaag, Uw klacht is per e-mail beantwoord.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice


  2. Auteur
    KivancOzbek
    Datum
    Mijn klacht is niet snel behandeld, maar de oplossing was duidelijk. Rechtstreeks de in de klacht genoemde belangrijkste probleem is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KivancOzbek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen