Opgelost door T-Mobile Mobiel: moeizame verbinding 3g/gprs

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 57450
Gebruiker
DvL
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik krijg zeer moeizaam verbinding op de locatie waar ik woon, ondanks dat de telefoonmast zo'n 300-400m van mijn huis af staat, tevens ervaar ik dit probleem op andere plaatsen. Dit treed op op momenten dat ik nog niet over mijn datalimiet heen zit, maar ook daarna (uiteraard dan heviger dan binnen mijn bundel). Terwijl ik volle snelheid heb, moet ik alsnog 2-4 minuten wachten voordat ik een "whatsapp" berichtje kan versturen (Gezien de app die tijd nodig heeft om te verbinden). Ik heb dit enige tijd aangekeken (vanaf juli 2013), en heb 22 maart jl. mijn onvrede kenbaar gemaakt. Gezien de looptijd van de klacht nu bijna een maand is, wil ik toch wel graag een oplossing, gezien ik het idee heb voor een dienst te betalen waar ik niet van kan genieten. De klacht heb ik gemeld via Facebook, echter voel ik mij niet serieus genomen door de mensen die mij helpen, afgezien van de netwerkspecialist (deze was voor mijn gevoel de enige die het serieus nam).

De oplossing

Indien een technische oplossing niet mogelijk is, acht ik ontbinding van mijn contract de meest reële optie.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Van Luijn,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    DvL
    Datum
    ik wacht het met smart af, en hoop hierbij niet van het kastje naar de welbekende muur gestuurd te worden, gezien ik nu al meerdere keren herhaalt heb, dat er meerdere toestellen en simkaarten zijn getest.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Van Luijn,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    DvL
    Datum
    Gezien het technisch niet te bevestigen en dus ook niet op te lossen was, hebben ze mij voorgesteld om het contract te ontbinden of 6 maanden 20% korting. Ik heb dit voorstel in overweging genomen, en zal op korte termijn een besluit nemen.Al met al, fijn dat het toch serieus genomen word en een prima keuze geboden word!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DvL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen