Klacht T-Mobile Mobiel: Na beïndiging 2 jarig abonnementscontract mobiele telefoon automatisch hoger bedrag afgeschreven

Klachtnummer
# 48449
Gebruiker
W.A. Izelaar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na het beïndigen van het 2 jarig contract heeft T-Mobile automatisch zonder eerste mij te informeren het bedrag van 25 euro verhoogd naar 47 euro. Dit bedrag hebben ze nu al 5 maanden afgeschreven.

De oplossing

Het verschil tussen de € 47 en € 25 x het aantal maanden terugstorten.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Izelaar,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    W.A. Izelaar
    Datum
    Van T-Mobile heb ik te horen gekregen dat ze de klacht in behandeling nemen en dat ze contact met mij opnemen.
    Derhalve is de status wacht op reactie klager niet goed.
    Ik wacht op reactie T-Mobile. Wel vraag ik T-Mobile mij te mailen.
    wimizelaar@hotmail.nl

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?