Opgelost door T-Mobile Mobiel: Na meerdere rapraties nog steeds problemen

Edovan poorten

Vorig jaar april mijn abonnement verlengd. Paar weken later barst in het scherm wat is gerepareerd onder garantie. Daarna is het toestel twee keer vastgelopen. Ook twee keer gerepareerd maar dit was toch vervelend. Incasso lopen gewoon door en omdat je geen leentoestel krijgt kun je je abonnement niet gebruiken. Daarna weer een barst in het scherm en toen had ik er genoeg van. Uiteindelijk via de bedrijfsleiding een vervangend toestel gekregen. Helaas maakt dit toestel nauwelijks verbinding met Wifi. Ook hiervoor het toestel opgestuurd. Weer telefoon kwijt, weer incasso's die doorlopen etc. Toestel ongerepareerd teruggekregen, alleen software opnieuw geinstalleerd. Probleem niet verholpen. Geboden oplossing? Weer opsturen. Dit is niet goed genoeg meer. Hierdoor het ik zelfs al mijn databundel aan moeten passen. Ik ben in totaal nu al een week of 6 mijn toestel kwijt geweest en als het aan T-mobile ligt ben ik hem weer minimaal een week kwijt

Een werkend toestel voor dit abonnement lijkt me niet zoveel gevraagd. Dit heeft lang genoeg geduurd. Of anders ontbinding van dit contract. Dan zijn we van elkaar af

T-Mobile
    Beste meneer Van Poorten,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben uw klacht in behandeling genomen. Er wordt binnenkort opnieuw contact met u opgenomen.

T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste meneer Van Poorten,

Vorige week hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

T-Mobile Klantenservice
    Edovan poorten
    Uiteindelijk goed opgelost. Alleen jammer dat het op deze manier moest

Edovan poorten

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?