Opgelost door T-Mobile Mobiel: na overzetting van abbonement niet meer gebelt kunnen worden door mensen met telfort provider

carin

sinds gisteren is mijn abonnement overgegaan van telfort naar t mobile. nu kan er dus sinds gisteren niet meer naar mijn nummer gebeld worden door telfort klanten. ze krijgen te horen dat het nummer niet in gebruik is maar niets is minder waar. ik heb er gister meteen kontakt over gehad via de t mobile chat maar alle instellingen staan goed zegt de mevrouw aan de telefoon. ik moest het afwachten tot vandaag. vanmorgen weer geprobeerd maar nog steeds kan ik niet gebelt worden door mensen met een telfort abonnement . ik klantenservice gebeld en ja weer simkaart eruit, simkaart erin proberen en proberen maar ook weer niets. instellingen klopte volgends deze dame aan de telefoon ook. nu is mijn vraag hoelang gaat dit geintje nog duren het vervelende is dat ik dus niet bereikbaar ben voor mijn gezin en familie en dat vind ik wel heel vervelend.

ik zou het zeer op prijs stellen dat ik gewoon weer berijkbaar ben daarvoor hebben we immers een gsm ;)

T-Mobile
    Beste mevrouw Kempersop 30 oktober 2013 heeft T-Mobile uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing geboden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    dank jullie wel tmobile

carin

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?