Opgelost door T-Mobile Mobiel: na overzetting van abbonement niet meer gebelt kunnen worden door mensen met telfort provider

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38960
Gebruiker
carin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

sinds gisteren is mijn abonnement overgegaan van telfort naar t mobile. nu kan er dus sinds gisteren niet meer naar mijn nummer gebeld worden door telfort klanten. ze krijgen te horen dat het nummer niet in gebruik is maar niets is minder waar. ik heb er gister meteen kontakt over gehad via de t mobile chat maar alle instellingen staan goed zegt de mevrouw aan de telefoon. ik moest het afwachten tot vandaag. vanmorgen weer geprobeerd maar nog steeds kan ik niet gebelt worden door mensen met een telfort abonnement . ik klantenservice gebeld en ja weer simkaart eruit, simkaart erin proberen en proberen maar ook weer niets. instellingen klopte volgends deze dame aan de telefoon ook. nu is mijn vraag hoelang gaat dit geintje nog duren het vervelende is dat ik dus niet bereikbaar ben voor mijn gezin en familie en dat vind ik wel heel vervelend.

De oplossing

ik zou het zeer op prijs stellen dat ik gewoon weer berijkbaar ben daarvoor hebben we immers een gsm ;)

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Kempersop 30 oktober 2013 heeft T-Mobile uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing geboden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    carin
    Datum
    dank jullie wel tmobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
carin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen