Klacht T-Mobile Mobiel: Na veel contact nog geen oplossing

Klachtnummer
# 418485
Gebruiker
Tmobileklacht
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na het telefonisch bestellen van een nieuwe telefoon, door (waarschijnlijk) miscommunicatie een verkeerde kleur opgestuurd. Inmiddels al 4 weken bezig met het proberen om te ruilen. Echter, kregen we de eerste drie weken niks te horen en in de 4e week was er opeens een technische probleem.

Inmiddels heb ik nog niks terug gehoord en zou ik dit graag zo snel mogelijk willen oplossen.

De oplossing

Zo snel mogelijk de goede kleur telefoon regelen.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Goedemorgen.
    T-Mobile heeft uw klacht in behandeling genomen.
    Ik heb de nodige vragen intern uitgezet en kom er z.s.m. bij u op terug.
    M.v.g. Vincent
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer/mevr. Jongmans.
    Uw accountmanager heeft u gisteren een e-mail verzonden aangaande deze klacht.
    Ik heb de accountmanager de instructie gegeven de omruiling z.s.m. in gang te zetten. De eerdere problemen waar wij tegen aanliepen zijn verholpen.

    M.v.g.
    Vincent
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste heer Jongmans.
    Bedankt voor het korte gesprek.
    Fijn om te horen dat het op de juiste manier is opgepakt en verwerkt voor u.
    Fijne dag gewenst.
    M.v.g. Vincent
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen