Opgelost door T-Mobile Mobiel: Netwerk + Service Klacht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 40692
Gebruiker
P.J.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al 4x gebeld met klantenservice over het feit dat ik thuis en op veel plaatsen buiten geen internet heb en ook de gesprekken zijn vaak slecht.
Alle opties gedaan: opnieuw instellen, kruistest simkaart, etc. Niets helpt.
Volgens klantenservice zou het probleem doorgestuurd worden naar de netwerkafdeling en zou ik teruggebeld worden.
Bij de 4e keer dat ik belde vernam ik dat alles in het dossier stond maar dat er geen terugbelactie bij stond en dat het ook nog niet was doorgegeven aan de netwerkafdeling.
Ik krijg wel voor 1 maand 100% korting op mijn internet!!
Wat een service zeg.

De oplossing

Ben zeer ontevreden en er helemaal klaar mee en wil zo spoedig overstappen naar een andere provider zonder extra kosten

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Van Apeldoorn,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    P.J.
    Datum
    Na een belletje van de klantenservice zijn we tot een goede oplossing gekomen. Ik ben tevreden met de aanbieding die door T-Mobile is aangeboden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.J.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen