Opgelost door T-Mobile Mobiel: Netwerk + Service Klacht

P.J.

Al 4x gebeld met klantenservice over het feit dat ik thuis en op veel plaatsen buiten geen internet heb en ook de gesprekken zijn vaak slecht.
Alle opties gedaan: opnieuw instellen, kruistest simkaart, etc. Niets helpt.
Volgens klantenservice zou het probleem doorgestuurd worden naar de netwerkafdeling en zou ik teruggebeld worden.
Bij de 4e keer dat ik belde vernam ik dat alles in het dossier stond maar dat er geen terugbelactie bij stond en dat het ook nog niet was doorgegeven aan de netwerkafdeling.
Ik krijg wel voor 1 maand 100% korting op mijn internet!!
Wat een service zeg.

Ben zeer ontevreden en er helemaal klaar mee en wil zo spoedig overstappen naar een andere provider zonder extra kosten

T-Mobile
    Geachte heer Van Apeldoorn,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    P.J.
    Na een belletje van de klantenservice zijn we tot een goede oplossing gekomen. Ik ben tevreden met de aanbieding die door T-Mobile is aangeboden.

P.J.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?