Klacht T-Mobile Mobiel: netwerk klacht

Klachtnummer
# 45563
Gebruiker
KKramer
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds 3 maanden nu een netwerk probleem waarbij ik bijna continue geen bereik heb om te bellen en gebruik te maken van het mobiele internet.
Ik heb meerdere malen gemaild, gebeld en netwerkklachten via de dekkingskaart ingediend en heb nu na 3 maanden nog steeds geen antwoord of een oplossing gekregen.

De oplossing

ontbinding van het abonnement

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Kramer, We hebben vernomen dat u in de tussentijd al telefonisch contact hebt gehad met de T-Mobile Klantenservice.
    Uw klacht is in dit gesprek besproken en we hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    KKramer
    Datum
    Ik heb inderdaad een oplossing gekregen van T-mobile maar dit is niet een oplossing waar ik tevreden mee ben en dit heb ik ook meerdere malen aangegeven.
    Ik ben nog steeds niet akkoord met de oplossing maar T-mobile wil geen kant op en geeft mij ook geen betere oplossing.
  3. Auteur
    KKramer
    Datum
    Ik ga om deze reden dus ook deze klacht nog niet sluiten!

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?