Klacht T-Mobile Mobiel: niet gehoord voelen, niet meedenken

Klachtnummer
# 419576
Gebruiker
Koning
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb online een verzekering afgesloten voor onze tablet, elke maand een klein bedrag. Ze zeggen er alleen even niet bij dat je 45 euro aan eigen bijdrage moet betalen en als je hier dan voor belt voor uitleg word je op zn allerminst vriendelijk bejegend

De oplossing

niets. We stappen over.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Gosma,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Gosma,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Gosma,

    Vandaag hebben wij uw klacht doormiddel van een e-mailbericht beantwoord. Wij hopen dat u tevreden bent met onze beantwoording.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?