Bij het overschrijden van mijn bundel krijg ik van T-Mobile geen melding. Ik heb hier in maart contact over gehad met T-Mobile. Zij gaven aan geen inzicht in het verbruik te kunnen / mogen geven ivm privacy wetgeving. Wel een tegemoetkoming in de extra kosten (50%). Daarna is het 2 maanden goed gegaan (geen extra kosten). Inmiddels weer hetzelfde probleem.
De oplossing
Gespecificeerd inzicht in de in rekening gebrachte "service", en inzicht in de aangestraalde gsm-antenne's, tegemoetkoming in de kosten, aangezien er geen waarschuwings SMS is verstuurd.
6 reacties
Auteur
T-Mobile
Datum
Beste mevrouw/meneer,
Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
Auteur
T-Mobile
Datum
Beste heer, T-Mobile heeft u een e-mail gestuurd met uitleg over data verbruik. Verder hebben wij afgesproken dat u een formulier aan mij op stuurt, deze heb ik nog niet mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, T-Mobile
Auteur
T-Mobile
Datum
Beste heer, Inmiddels uw formulier mogen ontvangen en de gegevens worden deze week aan u opgestuurd. Met vriendelijke greoten, T-Mobile
Auteur
Marcel
Datum
Ik wacht nog op inzicht. Op de nieuwe factuur weer hoge kosten, weer geen melding over overschrijden bundel. Logisch, dit is niet gebeurd, ik heb dsgelijks mijn verbruik gecontroleerd. Verder blijkt de "gratis" nieuwe simkaart € 8,26 ex btw te kosten.
Auteur
T-Mobile
Datum
Beste heer, Ik heb u een e-mail gestuurd met uitleg over uw klacht. De gevraagde gegevens worden u gestuurd zodra ik deze mag ontvangen van de juiste afdeling. Met vriendelijke groeten, T-Mobile
Auteur
Marcel
Datum
Ik heb de beloofde informatie nog steeds niet ontvangen
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Marcel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.