Klacht T-Mobile Mobiel: NIet gemelde overschrijding bundel

# 120530
Marcel

Bij het overschrijden van mijn bundel krijg ik van T-Mobile geen melding. Ik heb hier in maart contact over gehad met T-Mobile. Zij gaven aan geen inzicht in het verbruik te kunnen / mogen geven ivm privacy wetgeving. Wel een tegemoetkoming in de extra kosten (50%). Daarna is het 2 maanden goed gegaan (geen extra kosten). Inmiddels weer hetzelfde probleem.

Gespecificeerd inzicht in de in rekening gebrachte "service", en inzicht in de aangestraalde gsm-antenne's, tegemoetkoming in de kosten, aangezien er geen waarschuwings SMS is verstuurd.

Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile

Beste heer,
    T-Mobile heeft u een e-mail gestuurd met uitleg over data verbruik. Verder hebben wij afgesproken dat u een formulier aan mij op stuurt, deze heb ik nog niet mogen ontvangen.
    Met vriendelijke groeten,
    Beste heer,
    Inmiddels uw formulier mogen ontvangen en de gegevens worden deze week aan u opgestuurd.
    Met vriendelijke greoten,
    Marcel
    Ik wacht nog op inzicht. Op de nieuwe factuur weer hoge kosten, weer geen melding over overschrijden bundel. Logisch, dit is niet gebeurd, ik heb dsgelijks mijn verbruik gecontroleerd. Verder blijkt de "gratis" nieuwe simkaart € 8,26 ex btw te kosten.
    Beste heer,
    Ik heb u een e-mail gestuurd met uitleg over uw klacht. De gevraagde gegevens worden u gestuurd zodra ik deze mag ontvangen van de juiste afdeling.
    Met vriendelijke groeten,
    Marcel
    Ik heb de beloofde informatie nog steeds niet ontvangen

Marcel

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?