Klacht T-Mobile Mobiel: Niet of nauwelijks onvangst internet

Klachtnummer
# 5725
Gebruiker
C Kreukniet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb ruim twee jaar een internetstick met een zgn zakelijk abbonement maar heb er dagen bij dat ik niet eens mijn mail kan lezen omdat er geen verbinding is. Ben al meerdere malen bij T Mobileshops geweest elke keer zeggen ze dat het aan de stick ligt. Heb al meerdere keren twee weken zonder stick gezeten omdat ze geen huursticks hebben maar mijn abbonement gaat gewoon door. Wil van dit contract af maar Hoe?

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Kreukniet,
    Wij betreuren het om te horen dat u problemen heeft met uw internetstick. Ik kan zien dat u een abonnement heeft wat inmiddels opzegbaar is. Het lijkt ons het beste om deze per direct, zonder opzegtermijn te beëindigen. Graag uw akkoord hiervoor, dan zetten we uw contract direct stop.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen