Opgelost door T-Mobile Mobiel: Niet oplossen probleem toestel Sony Xperia Z1 compact

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 100167
Gebruiker
E.W. Overeem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb vanaf aug 2014 een abbo afgesloten bij tmobile met de Sony Xperia Z1 compact. Direct al het probleem dat de camera vastloopt en er een waas over het scherm komt wanneer je de flits gebruikt. Inmiddels 3 x reparatie gehad en heb mijn 5e toestel, probleem blijft. Tmobile beloofde mij een vervangend toestel als het probleem zou blijven. Nu het zover is krijg ik geen nieuw toestel en moet de telefoon weer het reparatieproces in. Tmobile heeft mij erg teleurgesteld. Heb 2 brieven gestuurd waarop niet gereageerd is. Ik loop nu vanaf augustus vorig jaar met een duur abbonnement en een camera die het niet doet, terwijl ik hem hierop uitgekozen heb. Iedere medewerker van tmobile verteld me wat anders, er zit geen rechte lijn en ik heb het idee dat lang niet iedereen op de hoogte is van de procedures. Mijn probleem moet nu eindelijk opgelost worden.

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk een vervangend toestel. Een medewerker van Tmobile beloofd me dit, want zegt dat dat de procedures zijn, maar vervolgens zegt zijn collega dat ik weer opnieuw moet beginnen met mijn telefoon opsturen ter reparatie. Als ik binnen 2 weken geen vervangend toestel heb wil ik mijn contract ontbinden en mijn betaalde abonnementsgeld teruggestort hebben op mijn rekening, wat ik ook aangaf in mijn brief.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw, U wordt dinsdag 16 maart gebeld met een oplossing. Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw, Wij hebben uw klacht telefonisch besproken en u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    E.W. Overeem
    Datum
    Zodra ik mijn klacht hier neer heb gezet is er actie ondernomen. Dit is heel erg goed gedaan. Nu heb ik al een ander toestel. Wat ik wel jammer vind is dat Tmobile dit niet gewoon zelf heeft gedaan, hiermee zouden ze de klant meer tevreden houden. Door hier een klacht neer te zetten heeft Tmobile actie ondernomen. Maar dit is netjes afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.W. Overeem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen