Klacht T-Mobile Mobiel: Niet-overeengekomen inflatiecorrectie terugdraaien aub

petitter

Bij onderzoek naar GO abonnement heb ik gevraagd of de kosten inderdaad 24 maanden lang € 50,- per maand zouden blijven én of de korting gedurende die 24 maanden zou blijven bestaan. Dat was beiden het geval, het bedrag zou niet veranderen. Er is door uw medewerker niet gesproken over inflatiecorrectie. Ook in het verleden heeft tmobile nooit inflatiecorrectie toegepast op mijn maandbedrag. Ik vind het misleidend om het dan in de kleine lettertjes te zetten per e-mail -achteraf- en het niet te noemen wanneer ik vraag of de bedragen niet zullen veranderen. Dit had men moeten melden vóór het afsluiten.

Zie ook https://www.consumentenbond.nl/acties/inflatiecorrectie-mobiel-abonnement/onterechte-inflatiecorrectie

Ik ben het derhalve niet eens met de toegepaste inflatiecorrectie, aangezien dit niet is overeengekomen. Het noemen in de mail van "Je bestelling wordt verwerkt" is - zoals u op de site kunt lezen -"nasturen". De bestelling was onder andere condities reeds geplaatst.

Gezien het kleine bedrag snapt u hopelijk dat het gaat om het principe. Ik vertrouw T-mobile al jaren, ben al jaren klant, maar dit schaadt het vertrouwen.

Ik verzoek u de inflatiecorrectie voor mijn abonnement ongedaan te maken.

T-Mobile
    Geachte heer Hoekstra,
    T-Mobile Klantenservice
    petitter
    Dank. Ik wacht uw reactie af.
    T-Mobile
    Geachte heer Hoekstra,
    Wij zijn telefonisch niet tot overeenstemming gekomen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht op klachtenkompas te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice

petitter
T-mobile heeft telefonisch aangegeven dat haar medewerker de inflatiecorrectie wellicht vergeten is te benoemen, ondanks de expliciete vraag over het gelijk blijven van het bedrag, maar desondanks is T-Mobile niet bereid om deze fout te herstellen en er een consequentie aan te verbinden. Wel geeft de medewerker aan dat ze wellicht kunnen kijken of ze de verkopers beter kunnen instrueren, teneinde dergelijke misverstanden in de toekomst te voorkomen. Ondanks dat ik als klant van mening ben dat de bedoelde Algemene Voorwaarde niet van toepassing is, is T-Mobile van mening dat deze wel van toepassing is en wil ook aan deze toepassing vasthouden. Het daarmee verzuren van de relatie tussen Telecomprovider en klant beweegt T-Mobile niet tot een andere beslissing.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?