Opgelost door T-Mobile Mobiel: Niet terugbetalen aanbetaling

Whendy

Op 16 november 2013 heb ik een bestelling bij T-mobile telefonisch geannuleerd. De betreffende medewerker verzekerde mij dat ik de door mijn per creditcard gedane aanbetaling binnen een week of maximaal twee weken terug zou ontvangen. We zijn inmiddels bijna vier weken verder en ik heb mijn geld nog steeds niet terugontvangen!
Inmiddels heb ik al drie keer contact opgenomen met de klantenservice, en iedere keer kreeg ik het antwoord dat het geld nu echt wel binnen een paar dagen terug zou worden gestort, en iedere keer krijg ik geen enkele verklaring waarom mijn geld zo lang wordt vastgehouden. Inmiddels begin ik mij af te vragen of ik mijn geld wel terug ga krijgen! Het gaat om veel geld (€ 399,-).
T-Mobile: op jullie site staat duidelijk vermeld dat bij geannuleerde bestellingen de aanbetaling binnen twee weken wordt geretourneerd. Kom jullie eigen toezeggingen eens na! En kom niet met het verhaal aan dat jullie Walter wel langs zullen sturen om mijn auto te wassen!

Vandaag mijn geld terug inclusief rente. En excuses van T-mobile.

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Whendy
    Ik ben erg tevreden over de manier waarop mijn klacht is afgehandeld. Binnen een dag nadat de afdeling die de klachten behandelt contact met mij had opgenomen was mijn aanbetaling terugbetaald. Met excuses van t-mobile in de vorm van een bloemetje. Het blijft jammer dat het terugbetalen meer dan vijf weken heeft geduurd en dat er eerst een klacht nodig was, maar dit heeft een hoop goed gemaakt.

Whendy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?