Opgelost door T-Mobile Mobiel: Niet terugbetalen aanbetaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 43334
Gebruiker
Whendy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 november 2013 heb ik een bestelling bij T-mobile telefonisch geannuleerd. De betreffende medewerker verzekerde mij dat ik de door mijn per creditcard gedane aanbetaling binnen een week of maximaal twee weken terug zou ontvangen. We zijn inmiddels bijna vier weken verder en ik heb mijn geld nog steeds niet terugontvangen!
Inmiddels heb ik al drie keer contact opgenomen met de klantenservice, en iedere keer kreeg ik het antwoord dat het geld nu echt wel binnen een paar dagen terug zou worden gestort, en iedere keer krijg ik geen enkele verklaring waarom mijn geld zo lang wordt vastgehouden. Inmiddels begin ik mij af te vragen of ik mijn geld wel terug ga krijgen! Het gaat om veel geld (€ 399,-).
T-Mobile: op jullie site staat duidelijk vermeld dat bij geannuleerde bestellingen de aanbetaling binnen twee weken wordt geretourneerd. Kom jullie eigen toezeggingen eens na! En kom niet met het verhaal aan dat jullie Walter wel langs zullen sturen om mijn auto te wassen!

De oplossing

Vandaag mijn geld terug inclusief rente. En excuses van T-mobile.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Whendy
    Datum
    Ik ben erg tevreden over de manier waarop mijn klacht is afgehandeld. Binnen een dag nadat de afdeling die de klachten behandelt contact met mij had opgenomen was mijn aanbetaling terugbetaald. Met excuses van t-mobile in de vorm van een bloemetje. Het blijft jammer dat het terugbetalen meer dan vijf weken heeft geduurd en dat er eerst een klacht nodig was, maar dit heeft een hoop goed gemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Whendy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen