Opgelost door T-Mobile Mobiel: Nieuw abonnement afgesloten, Sony Xperia Z1 Compact werk niet naar behoren, slechte service T-Mobile

melaniesta

Afgelopen juni heb ik mijn abonnement bij T-mobile verlengd met de Sony Xperia Z1 compact white. Vanaf het moment dat ik deze heb ontvangen werkt deze niet naar behoren; de camera loopt constant vast en wordt snel warm als ik alleen maar simpele apps gebruik. Zelf heb ik 2 keer de fabrieksinstellingen gereset, zoals stond beschreven op de toestelhulp van T-Mobile, maar dit mocht niet baten. Na meerdere malen contact met T-mobile (telefonisch en in de T-mobile shop Tilburg) is uiteindelijk na 1,5 maand mijn toestel opgestuurd ter reparatie. Uiteindelijk heb ik mijn toestel na 3 weken terug ontvangen waarbij ze het mankement niet konden vinden en de fabrieksinstellingen weer hebben gereset. Nu heb ik hem net 1,5 week weer in gebruik en dezelfde klachten zijn er nog steeds. Na enige misleidende informatie van T-mobile over de reparatiestatus en door meerdere malen van het kastje naar de muur te worden gestuurd, wil ik graag nu eens een goed werkende telefoon.

Ik zou graag een nieuwe Sony Xperia Z1 Compact White willen ontvangen, ipv een vergelijkbaar / tweedehands toestel wat T-mobile aanbiedt. Ik schaf een nieuwe telefoon aan met zelfs een duurder abonnement, en als de telefoon (het product)niet naar behoren werkt, heb ik als consument het recht om hetzelfde product nieuw in plaats te krijgen. Mocht dit niet mogelijk zijn, wil ik mijn contract laten ontbinden en een vergoeding ontvangen voor de geleden schade.

T-Mobile
    Beste mevrouw Stahlecker,
    Onlangs hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij willen u vriendelijk vragen om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten.
    T-Mobile Klantenservice
    melaniesta
    Prima opgelost, zoals gevraagd. Ook een erg snelle reactie van T-Mobile gekregen.

melaniesta

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?