Opgelost door T-Mobile Mobiel: nieuw abonnement zonder 12 a 24 mnd opzegtermijn

sad Opgelost
B.F.

Na 13 jaar klant bij t-mobile met het zelfde abonnement en telefoonnummer,krijg ik op de datum 13-04-2017 een brief van t-mobile. Ik de brief staat uw T-Mobile 220 sim only '11 uit 2011 is verouderd , u word een nieuw abonnement aangeboden namelijk Go Basic abonnement.Ik zeg het moet dan wel een abonnement zonder internet zijn. T-Mobile zegt "dat kan wel"..Maar nu komt het waar de klacht over gaat.Bij een nieuw abonnement zegt T-Mobile "u kunt kiezen uit 12 maanden of 24 maanden" Ik zeg "en dat na 13 jaar klant word mij een nieuw abonnement door mijn strot geduwd, dat neem ik niet!!! Dus ik word door T-Mobile verplicht , om een ander abonnement te nemen , het abonnement wat ik al jaren gebruik , word niet meer verkocht. Zo word bij de klanten van t-mobile het geld uit hun zak genomen!!! T-Mobile u kunt mij NU DIRECT afsluiten. Fijne service bij T-Mobile zeg,pppfff T-MOBILE De groeten van B.F.Zijlstra. En zo raakt T-Mobile zijn klanten kwijt!!!

Wel een nieuw abonnement waar T-Mobile zelf mee komt maar dan zonder termijnen van 12 maanden en of 24 maanden.

Beste meneer Zijlstra,
    Ik heb net telefonsch contact met u gehad om door te geven dat bij de omzetting van uw abonnement alleen wordt verlengd als u een nieuw toestel zou willen nemen. Helaas wilde u mij niet laten uitspreken en kon ik u dit niet duidelijk maken.
    Ik vraag u vriendelijk om deze melding af te sluiten.

Slecht voorstel van T-Mobile
    Als ik een telefoon nodig , dan koop ik er wel een , is goedkoper he.
    Blijft mijn oude abonnement nu nog wel geldig ??
    Dat heb ik al 13 jaar zonder enig probleem
    dan kan de opzeg datum 18-05-2017 wel komen te vervallen
    Graag van T-Mobile een antwoord op deze reactie.
    Groetjes
    Beste meneer Zijlastra,

Het abonnement zal wel veranderen maar het contract wordt niet vernieuwd als u geen telefoon neemt.
    Klanten kunnen zelf kiezen of ze gebruik willen maken van het migratie-aanbod of niet. Als ze voor 30 april laten weten alvast over te willen, krijgen ze een snelkeuzekorting van € 2,50 per maand extra korting. Doen ze dat niet, dan worden ze in het eerste kwartaal van 2018 alsnog automatisch overgezet (zonder snelkeuzekorting).

B.F.

Zet het abonnement maar om dan , als het contract het zelfde blijft !!??
    wel zonder opzegtermijnen van 12 mnd en of 24 mnd !!
    Een telefoon is bij elke provider 2x zo duur als dat men een telefoon zelf koopt! Dus dat gaan we niet doen, een telefoon kiezen bij T-Mobile
    Komen we nu bij elkaar in de buurt , van waar het om gaat enz ??
    Ik hoor van u.
    Mvrgr B.F.Zijlstra
    Beste meneer Zijlstra,
    Ik vraag u vriendelijk voor het omzetten van uw tariefplan contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dit verder voor u afhandelen.
    Ik vraag u vriendelijk om deze melding verder af te sluiten.
    Klantenservie T-Mobile
    B.F.

Deze klacht is al afgehandeld.
    Groetjes

klacht is afgehandeld Groetjes B.F.Zijlstra

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?