Opgelost door T-Mobile Mobiel: Nieuw toestel aangeschaft maar na update zit er plotseling een wachtwoord op.

Theaophuis

In verband met aflopen oude telefooncontract op 30 april 2016 een contract voor 2 jaar afgesloten bij T-Mobile, Haverstraatpassage 1 te Enschede. Hierbij een nieuw toestel gekregen en wel de Samsung S-7. Klantnr. 1.12336736. Thuis via de bijgeleverde instructies de oude gegevens op de nieuwe telefoon gezet. Ging prima. Vervolgens gaf toestel aan dat er een nieuwe update was. Deze update gedownload waarna de telefoon opnieuw opstartte waarna ik vervolgens een wachtwoord diende in te voeren! Ik heb mijn telefoon nooit beveiligd met een wachtwoord en nu dus ook niet. Op 1 mei terug naar T-Mobile. Zij bleven er bij dat ik een ww had ingevoerd. Op 2 mei om 16.40 uur met Samsung (079-7503350) gebeld. Een man aldaar deelde me mee dat dit vaker bij de S7 voor kwam en dat ik bij T-mobile een nieuw toestel moest eisen. Niet dus! T-Mobile stuurt toestel op en eventuele kosten zijn voor mij. Maar ik heb geen fout gemaakt. Bon geeft aan dat ik binnen 8 dagen mag ruilen bij defect! Niet dus...

Ik wil gewoon een toestel dat goed werkt. Kost tenslotte 700 euro.

Geachte mevrouw Ophuis,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Theaophuis
    Ik ben door T-Mobile gebeld. Ik ben zeer netjes te woord gestaan.
    Ik heb helemaal gelijk gekregen en nog voor mij een goed voorstel gekregen wat betreft mij 3 komende facturen, deze krijg ik 100% vergoed ik kon zelfs een nieuw toestel krijgen. Dus T-Mobile heeft mijn klacht ontzettend netjes afgehandeld en daar ben ik heel blij mee. En dat mijn klacht ook serieus is opgenomen. Heel hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet. Thea Ophuis
    Theaophuis
    Ik ben door T-Mobile gebeld. Ik ben zeer netjes te woord gestaan.
    Geachte mevrouw Ophuis,

Fijn om te vernemen dat u tevreden bent. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

Theaophuis
    Zie mijn laatste reactie. Heel tevreden met de afhandeling.

Theaophuis

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?