In verband met aflopen oude telefooncontract op 30 april 2016 een contract voor 2 jaar afgesloten bij T-Mobile, Haverstraatpassage 1 te Enschede. Hierbij een nieuw toestel gekregen en wel de Samsung S-7. Klantnr. 1.12336736. Thuis via de bijgeleverde instructies de oude gegevens op de nieuwe telefoon gezet. Ging prima. Vervolgens gaf toestel aan dat er een nieuwe update was. Deze update gedownload waarna de telefoon opnieuw opstartte waarna ik vervolgens een wachtwoord diende in te voeren! Ik heb mijn telefoon nooit beveiligd met een wachtwoord en nu dus ook niet. Op 1 mei terug naar T-Mobile. Zij bleven er bij dat ik een ww had ingevoerd. Op 2 mei om 16.40 uur met Samsung (079-7503350) gebeld. Een man aldaar deelde me mee dat dit vaker bij de S7 voor kwam en dat ik bij T-mobile een nieuw toestel moest eisen. Niet dus! T-Mobile stuurt toestel op en eventuele kosten zijn voor mij. Maar ik heb geen fout gemaakt. Bon geeft aan dat ik binnen 8 dagen mag ruilen bij defect! Niet dus...
De oplossing
Ik wil gewoon een toestel dat goed werkt. Kost tenslotte 700 euro.
6 reacties
Auteur
T-Mobile
Datum
Geachte mevrouw Ophuis, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice
Auteur
T-Mobile
Datum
Geachte mevrouw Ophuis, Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice
Auteur
Theaophuis
Datum
Ik ben door T-Mobile gebeld. Ik ben zeer netjes te woord gestaan. Ik heb helemaal gelijk gekregen en nog voor mij een goed voorstel gekregen wat betreft mij 3 komende facturen, deze krijg ik 100% vergoed ik kon zelfs een nieuw toestel krijgen. Dus T-Mobile heeft mijn klacht ontzettend netjes afgehandeld en daar ben ik heel blij mee. En dat mijn klacht ook serieus is opgenomen. Heel hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet. Thea Ophuis
Auteur
Theaophuis
Datum
Ik ben door T-Mobile gebeld. Ik ben zeer netjes te woord gestaan. Ik heb helemaal gelijk gekregen en nog voor mij een goed voorstel gekregen wat betreft mij 3 komende facturen, deze krijg ik 100% vergoed ik kon zelfs een nieuw toestel krijgen. Dus T-Mobile heeft mijn klacht ontzettend netjes afgehandeld en daar ben ik heel blij mee. En dat mijn klacht ook serieus is opgenomen. Heel hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet. Thea Ophuis
Auteur
T-Mobile
Datum
Geachte mevrouw Ophuis,
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice
Auteur
Theaophuis
Datum
Zie mijn laatste reactie. Heel tevreden met de afhandeling.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Theaophuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.