Opgelost door T-Mobile Mobiel: nieuwjaarsactie onterecht gemist

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 416978
Gebruiker
marczen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In week 1, nieuwjaar kreeg ik bericht dat ik die week gebeld zou worden met een uniek aanbod. 30 euro per maand voor een onbeperkt abonnement.

De eerste keer dat ik gebeld werd, nam ik op en werd aan jullie kant meteen opgehangen. De tweede keer was een gemiste oproep.

Maandag de week daarop kregen jullie mij te pakken. De klantenservice ging uit van het unieke aanbod, maar ik werd later opgebeld dat dit een misverstand was en heb toen moeten instemmen met het normale aanbod (35 euro per maand).

Het voelt voor mij extra lullig, omdat ik in de nieuwjaarsweek dat telefoontje had gekregen waar na een paar seconden werd opgehangen.

De oplossing

Het zou helemaal top zijn als ik alsnog met de nieuwjaarsactie mee mag doen.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  3. Auteur
    marczen
    Datum
    Werd bijna meteen gebeld en mijn klacht is nu opgelost. Helemaal top!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marczen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg 5 euro korting per maand, mede omdat ik al heel lang lid ben
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?