Klacht T-Mobile Mobiel: Nog steeds geen vergoeding, graag even doorzetten in het systeem

Klachtnummer
# 136243
Gebruiker
Julian
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds 'De Grote Storing' zit ik al te wachten op mijn extra vergoeding van €5,- wegens gemaakte kosten. Bij een vorige klacht al gemeld, maar bleek uiteindelijk niet goed door te zijn gezet in het systeem. Graag alsnog verwerken in factuur of storten op mijn rekening voor permanente afhandeling.

De oplossing

Verwerken in Factuur of op mijn rekening storten voor permanente afhandeling

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Hulters,
    Vervelend dat dit niet direct juist is afgehandeld.
    De beloofde vergoeding is op 14 September jl. alsnog ingevoerd en verrekend met uw factuur van 21/09/2015 en 20/10/2015.
    U kunt uw facturen inzien via My T-Mobile op www.t-mobile.nl
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Julian
    Datum
    Ik heb dit bedrag op deze manier niet op mijn rekening teruggezien. Hiervoor heb ik T-mobile gebeld en daar gaven ze aan dat ik dit bij geen reactie binnen een maand opnieuw zou moeten melden. Ze gaven aan dat er wat mis was gegaan in het systeem. Ik hoop dat het snel valt op te lossen, anders heb ik er echt geen zin meer in om moeite te steken in 5 pegels.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Hulters,
    Er is geen geld op uw rekening teruggestort. De beloofde € 5,-
    is op 14 September gecrediteerd en zoals ik u al aangaf, verrekend met uw factuur. Hierdoor heeft er voor uw factuur van 21 September geen automatische incasso plaatsgevonden en is het resterende deel met uw factuur van 20 oktober verrekend.
    Ik adviseer u graag uw facturen te bekijken via My T-Mobile zodat u dit zelf ook vast kunt stellen.
    Ik hoop u hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen