Opgelost door T-Mobile Mobiel: Nummerbehoud en zgn niet kredietwaardigheid

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38302
Gebruiker
S van den Heuvel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

1 Omdat het zakelijke abonnement geen mogelijkheid bood om een Simonly abo te nemen, vroeg ik een overschrijving van zakelijk naar particulier aan. Die werd geweigerd zgn vanwege het gebrek aan kredietwaardigheid. Dit terwijl de zakelijk rekeningen altijd automatisch afgeschreven zijn en de prive en zakelijke rekening in mijn geval als ZZP er met elkaar verbonden zijn en er voldoende saldo is en ik geen BKR heb.
2 Ik heb op 26-7 -2013 opgezegd hetgeen alleen maar telefonisch kon. Men is vergeten dat te bevestigen. Na bellen werd de bevestiging toegezegd, maar ik heb er nog een keer achteraan moeten bellen op 22-10 . Bij die 2e keer op 22-10 bleek dat als ik nummerbehoud wil het contract niet beëindigd wordt op 23-11 maar dat ze dan weer opnieuw een opzeg termijn van 3 maanden plus omdat op de 22-10 pas gemeld wordt dus 4 maanden later wordt. Volgens T-mobile moet ik schriftelijk! bewijzen dat er telefonisch! niet gesproken is over nummerbehoud en de termijnen

De oplossing

Ik wil dat T mobile regelt ik per 23-11 bij een andere provider met het huidige nummer verder kan.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Van den Heuvel,Wij hebben uw klacht in behandeling. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice.
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Van den Heuvel,Telefonisch zijn wij tot een oplossing gekomen. Ik vraag u vriendelijk om de melding op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    S van den Heuvel
    Datum
    Mijn klachten werden erkent. Het niet kredietwaardig zijn bleek nergens op gebaseerd, systeemfoutje. Het nummerbehoud is nu geregeld, vindt plaats op 26-11. Ik blijf wel t gevoel houden dat je als klant superassertief moet zijn om niet het onderspit te delven bij T-mobile.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S van den Heuvel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?