Opgelost door T-Mobile Mobiel: Nummerbehoud is niet doorgegeven aan vorige provider

Hallo,
Ik heb 11-6-2016 een abbo bij jullie afgesloten, en heb het vakje 'nummerbehoud aanvragen' aangevinkt.
Nu had ik dus gisteren contact opgenomen met mijn vorige provider wat er ging gebeuren met het leasetoestel van hun, en werd erop gewezen dat er nog helemaal geen aanvraag bij hun binnen was om het nummer over te nemen bij jullie.
Daarna heb ik dus contact opgenomen met jullie (dit verliep heel moeizaam,en het gesprek werd plots gewoon onderbroken, een andere collega heeft het daarna weer opgepakt), en er is toen een nieuwe aanvraag geplaatst ivm nummerbehoud.
Nu krijg ik van jullie vandaag een sms dat het nummerbehoud geaccepteerd is, maar pas 28-7-2016 in gaat, nu heb ik dus vernomen van de medewerker vandaag dat je het nummerbehoud dus zowel bij de bestelling moet aanvinken, en daarna moet je dus ook in de bevestigingsmail de procedure volgen voor nummerbehoud?? waarom moet ik het dan alsnog aanvinken ?
Ik dacht netjes op tijd alles geregeld te hebben, en nu dit ?

Zoiezo meer duidelijkheid waarom ik het zou moeten aanvinken tijdens mijn bestelling, en daarna alsnog zelf een hele 'procedure' zou moeten volgen, waarom heb ik het dan überhaubt aangevinkt ?
En een tegenmoetkoming was misschien ook wel netjes geweest aangezien ik dacht netjes op tijd alles geregeld zou hebben voordat ik op vakantie ging, en dus ook het internetabbo in het buitenland zou kunnen gebruiken, mij werd alleen aangeboden om het abbo met tijdelijke nummer te activeren, maar dan zat ik wel met dubbele abbo kosten, en naar mijn idee ligt de fout niet bij mij aangezien ik gewoon nummerbehoud heb aangevinkt, hier is alleen niks mee gebeurd, het is dat ik erachter ben gekomen na het telefoontje van Telfort en er nu zelf achteraan ben gegaan, anders had ik überhaubt geen nummerbehoud gehad ??

Beste meneer Frijns,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u gebeld. Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later tijdstip nogmaals proberen.

Beste meneer Frijns,

T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

Met vriendelijke groeten,
    Hallo,

Mijn excuses maar ik was vandaag niet telefonisch bereikbaar op mijn werk, ik ben vanaf nu weer thuis, en heb alle papieren bij de hand mochten er vragen zijn.
    Ik had zelf al proberen terug te bellen maar er werd mij al geadviseerd om op een ander tijdstip nog eens te proberen.
    Ik ben zelf bereikbaar tot 19:00 uur vandaag.
    Alvast bedankt !

Mvgr. Amando.
    Beste meneer Frijns,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Amando
    Bedankt voor het telefoontje en dat u zich ook kon inbeelden dat ik dacht dat de fout echt niet bij mij lag aangezien mij verder niets werd verteld over het formulier dat ik alsnog had moeten invullen bij de bevestigingsmail, nadat ik een chatgesprekken met jullie medewerkers heb gehad.
    En nogmaals bedankt voor de tegenmoetkoming !
    Mvgr. Amando.

Amando

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?