Klacht T-Mobile Mobiel: Nummerbehoud

Mevrouw

Beste T-mobile, Ik ben overgetapt van Vodafone naar T-mobile en heb nummerbehoud aangevraagd.
Wanneer je nummerbehoud aanvraagt is het de taak van de nieuwe provider (T-mobile) om deze opdracht uit te voeren.
Meerdere malen heb ik contact gezocht met T-mobile over het behoud van mijn nummer omdat ik ineens twee nummers had. Alles zou geregeld zijn. Op 1-12-2015 heeft Vodafone nog een melding gedaan naar T-mobile over het nummer behoud ,omdat ik twijfelde of alles wel goed verliep , hier is niet op ingegaan door t-mobile . Zelf heb ik meerdere malen contact gezocht ,omdat ik twijfelde of alles wel goed liep. Alles was goed geregeld..Nu blijkt dat ik minstens 9 maanden door heb betaald voor mijn oude abonnement , omdat de nummerbehoud niet is ingediend door T-mobile. Nu heb ik een enorme kosten post rond de 500,00 (minstens). Ik als student vind dit een enorm bedrag en zal hard moeten werken om dit bedrag te kunnen dekken.
Hoe kan ik dit oplossen?

Ik wil een oplossing die eerlijk is, dus wie zat er fout?
Graag zou ik geld terug hebben waar ik recht op heb, ik heb nu maanden 2 abonnementen betaald. Terwijl ik juist ben overgestapt om een goedkoper abonnement te kunnen nemen die ik financieel kan bekostigen. Tip: Laat duidelijker laten zien hoe het werkt met overstappen en afsluiten van je abonnement, want er zijn mensen die hebben er weinig tot geen verstand van. Bij mij is de conclusie dat ik erg veel heb moeten betalen voor iets wat ik niet gebruikt heb en dat gun ik een ander niet!
Ik hoop op uw begrip en in dien mogelijk een compensatie of voor een gedeelte mijn geld terug.
Alvast Hartelijk dank

T-Mobile
    Geachte mevrouw De Leeuw,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Geachte mevrouw De Leeuw,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?