Klacht T-Mobile Mobiel: omgaan met de klanten is heel slecht

Memoli

ik wil graag een klacht indienen over jullie diensten de medewerkers van jullie die via chat in gesprek ga is onduidelijk en help niet eens zij kan geen antwoorden geven op mijn vraag en geef antwoorden die nergens op slaat en zij moet niet hier zijn en of zitten bij jullie maar zij beter schoenen gaan verkopen i.p.v. telefoons serieus deze persoon moet je direct uitschoppen waardeloos wijf, ik wou netje weten over mijn contract en wil graag verlengen en ik heb 3 abonnementen lopen en de ene is bijna verlopen wou hulp hebben , en ik wou iets meer weten over de telefoons en wat voor mogelijkheden enz, deze wijf weet niet eens wat er overgaat en ik was heel erg kwaad en woedend zij maakt gewoon de klanten zo kwaad serieus deze meid totaal niet eens zij CHAT gewoon maar niet over de telefoons zij ziet beetje tijd te rekken, als zo iets bij ons gebeurt is die morgen weg ik wil best de naam doorgeven van deze persoon maar dat hoef niet jullie komen wel achter wie op deze tijd hier op chat afdeling heeft gewekt dat kunnen jullie zo achter komen als jullie werkelijk willen weten dat kan wil ik ook wel zeggen wie deze persoon is, ik wou gewoon verlengen maar helaas deze Wife en of ik durf niet eens op nette manier een meisje te zeggen of dame maar zij heeft gewoon verdient dat ze een WIFE is,ik ben heel erg kwaad op haar, waardeloos vogel weg met zulke mensen hier,

gewoon aanpakken en ze moeten Normaal doen en ook helpen en ze weten niets van ON ervaren mensen zitten hier op. normaal mensen neerzetten,

T-Mobile Mobiel
    Beste meneer/mevrouw

T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer ik u mag bellen?

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Memoli
Ze reageren niet eens en ook de berichten niet eens tenzij ik ze allemaal belt pakt niemand aan heel t- mobile is shit en schande serieus onvriendelijk mensen

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?