Klacht T-Mobile Mobiel: Omzetten Flex abonnement

Paulurdo

Ik krijg een mail van t-mobile dat ze mijn abonnement gaan aanpassen. Op termijn ben ik 2,5 x duurder uit, en mijn huidige beltegoed vervalt. Ik ben prima tevreden met mijn huidige flex 15 abonnement. De motivatie die t-mobile geeft is zwak en ongeloofwaardig.

Huidige abonnementsvorm behouden

T-Mobile

Geachte heer van Rossum,

Wij hebben naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was u niet bereikbaar. Wij zullen het zo snel mogelijk weer proberen.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
    Paulurdo
    Prima om te bellen, maar dan wel met nummerherkenning aan, ik neem NOOIT op als ik gebeld wordt zonder nummerherkenning. Neem ik niet op, dan boodschap inspreken met nummer dat ik kan terugbellen.
    T-Mobile
    Geachte heer van Rossum,

Wij hebben naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was u niet bereikbaar. Wij hebben u een e-mailbericht gestuurd en beschouwen uw melding hiermee als afgehandeld.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Paulurdo
    Ik heb de oplossing NIET geaccepteerd, we zijn niet tot overeenstemming gekomen. De opstelling van t-mobile is 'helaas pindakaas', dit is ons aanbod. Er zit geen enkele rek in het aanbod. Kort gezegd komt het erop neer dat ik een dienst aangeboden krijg waar ik niet op zit te wachten, en en-passant 110 euro door het toilet wordt gespoeld.

Paulurdo

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?