Klacht T-Mobile Mobiel: Omzetting Abonnement / bel tegoed kwijt

Bjorn

T-mobile wil eenzijdig mijn contract (Flex 15 '07) aanpassen naar een Stel samen & stel bij. In hun voorstel verlies ik min 999 euro aan opgebouwd bel tegoed. Bovendien kan ik internationaal bellen/sms-en/dataverkeer buiten de EU niet meer uit mijn bundel betalen, wat voor mij zeer relevant is.

Ik ben het niet eens met de eenzijdige aanpassing van T-mobile, en trek de rechtmatigheid van deze omzetting sterk in twijfel. Indien T-mobile al het recht heeft om contracten om te zetten, is een gepaste compensatie voor het opgebouwde bel tegoed op zijn plaats. Immers de grootste drijfveer om voor T-mobile te kiezen was ingegeven door de onbeperkte houdbaarheid van het beltegoed, uitgedrukt in euro's en toepasbaar voor alle vormen van gebruik. Dat betekend dat je bij minder gebruik dan de bundel, en toekomstig recht opbouwt.

Het is echt tenenkrommend dat T-mobile op deze manier omgaat met klanten die al meer dan 10 jaar klant zijn bij het bedrijf of haar rechtsvoorgangers.

primair dat het huidige contract wordt behouden.

Secundair - in indien dit niet mogelijk/gewenst is- compensatie van opgebouwd bel tegoed. Dit kan door cash terugstorting of eventueel kan dit gebruikt worden om toekomstige facturen van te betalen.

T-Mobile
    Geachte heer Schrijver

Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    Bjorn
    Geen oplossing voorgesteld. Klacht blijft staan
    T-Mobile
    Geachte heer Schrijver,

Wij hebben u gebeld maar helaas telefonisch niet kunnen bereiken. Daarom hebben wij u een e-mailbericht gestuurd.

Wij beschouwen uw klacht als afgehandeld en verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?