Klacht T-Mobile Mobiel: Onaangekondigde hoge kosten opgevraagde facturen

PST

Vanwege omstandigheden heb ik oude facturen opgevraagd bij t-mobile, ik ben inmiddels geen klant meer. Dit kon geleverd worden, geen enkel probleem. De facturen zouden ze per post versturen.
Na 4 keer gebeld te hebben is na 2 maanden wachten eindelijk een stapel facturen (in drievoud!) binnen gekomen.
Tot mijn stomme verbazing werd er gisteren ineens €132,- afgeschreven van mijn rekening. Na gebeld te hebben met T-Mobile blijkt dat dit voor de facturen is. Er is tijdens de diverse telefoontjes met geen woord gerept over eventuele kosten, ook de optie van per pdf versturen is niet geboden. Beste oplossing die ze konden bieden is 50/50, maar dat betekent dat ik alsnog de helft moet betalen.
Ik vind dit echt niet te geloven.

Volledige vergoeding kosten, dit is vooraf niet besproken en zonder overleg ook van mijn rekening gehaald!

Beste heer/mevrouw,

U heeft helaas geen klantgegevens ingevuld. Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw gegevens op Klachtenkompas aan te vullen (met bijvoorbeeld uw T-Mobile klantnummer of telefoonnummer), zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Omdat dit een openbaar forum is, raden wij u af om uw gegevens in een reactie te plaatsen.

Klantenservice T-Mobile
    PST
    Klantnummer staat inmiddels genoteerd bij de contact gegevens!
    Beste heer,
    T-Mobile heeft u een reactie gestuurd via de e-mail.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?