Klacht T-Mobile Mobiel: Onbeperkte beltegoed Flex abonnement vervalt

PJB

Mijn Flex abonnement wordt eenzijdig aangepast. Waar ik momenteel dankzij mijn opgebouwde beltegoed van €950 in de praktijk onbeperkt kan bellen en internetten in Nederland en in het buitenland (Travel&Surf pas en alle belkosten etc. gingen ten laste van beltegoed), wordt mijn abonnement omgezet naar een abonnementsvorm waarbij ik weliswaar onbeperkt kan bellen binnen de EU, maar waarbij ik er qua internet bij inschiet: binnen NL alleen langzaam, en buiten NL alleen via een extra T&S pas die ik los moet betalen. Ter compensatie krijg ik de komende 24 maanden korting op dit nieuwe abonnement.
Navraag leert bovendien dat deze 'compensatie-aanbieding' niet gecombineerd kan worden met het afsluiten van een nieuw contract inclusief nieuw toestel. Ik ben toe aan een nieuw toestel, maar als ik dat via T-mobile zou willen, dan vervalt naast mijn beltegoed ook de compensatie-aanbieding, en betaal ik voor een nieuw abonnement het volle pond.

Mijn vrouw had ook een Flex-abonnement en is een paar jaar geleden overgestapt naar een nieuw T-mobile abonnement met nieuwe telefoon. Daarbij bleef haar beltegoed wél intact: de abonnementskosten gingen ten laste van het opgebouwde beltegoed totdat dat opgebruikt was.
Ik zou graag dezelfde mogelijkheid krijgen.

T-Mobile
    Geachte meneer Braakman,

Wij hebben naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was u niet bereikbaar. Wij zullen het zo snel mogelijk weer proberen.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?