Opgelost door T-Mobile Mobiel: onbeschoft behandeld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 367489
Gebruiker
Sander#Klacht
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Datum:24-05-2019 om 12:58 mijn betaling gedaan Autorisatie : F8E5Z9

Betreft: Als vuil behandeld door een medewerker van T-mobile Hoofdstraat 122 in Apeldoorn.

Geachte T-Mobile,

Vandaag ging ik erop uit voor een nieuwe oplader voor mijn smartphone. Mijn oude Samsung lader vond ik slecht werken. Via mijn schoonfamilie kwam ik erachter dat er nogal een groot verschil zit in laders en snoeren. Dat leek mij wel wat!

Ik loop de T-mobile winkel binnen en heb een duidelijke wens. Ik zocht een goeie lader met een dik snoer eraan. Ik wilde weten wat de dikte was van de kabel. Hij pakte de kabel bij de pc en liet het mij zien. toen zei ik oke prima dat is wat ik zoek.

We hadden nog even gesproken over slechte laders die voor brandgevaar zorgde. Dat is natuurlijk een prima argument om de goedkope laders links te laten liggen.

Ik betaal mijn oplader en ga blij weg.

Na het openen van de doos viel het mij op dat de dikke kabel niet overeen kwam met wat ik bij de schoonfamilie had gezien. Die kabel was soepel en dikker. De kabel die de medewerker liet zien leek daar daar ook niet op. Ik was bij de Hema een soepje aan het eten en dacht ik ga terug.

Aangekomen bij de zelfde medewerker en probeerde mijn wens nog eens te formuleren. Die kans kreeg ik niet omdat de meneer heel snel het woord over nam en brutaal mijn vraag / wens uit de wind sloeg. Hij zei "ik snapte er niets van!" Ik was totaal overrompeld.

Ik probeer alleen maar een oplader te krijgen die aan mijn wensen voldoet.
Hij wees naar zijn ogen en zei 'kijk mij aan als je tegen mij praat!' Ik voelde mij heel erg ongemakkelijk. Ik keek even weg waarop hij mij sommeerde toch weer in zijn ogen te kijken.

Ik ben echt niet op mijn mond gevallen maar dit regisseer je misschien in een slechte film maar niet in het echte leven.

Er was niets mogelijk behoudens ruilen tegen de zelfde oplader.

Jammer dat dit zo heeft moeten gaan. Ik wens deze medewerker veel wijsheid toe. ook hoop ik dat het functioneren van hem onder de loep genomen gaat worden.

Ik heb wat gegevens van mijn aankoop bon erbij gezet.

Ik hoop dat jullie er wat mee doen.

met vriendelijke groet

een T-mobile klant

transactie 00006879 periode 9144 Merchant 20878568 Terminal BS006437 Autorisatie : F8E5Z9

De oplossing

Als je het aan mij vraagt gaat er iets mis bij deze medewerker. Er is zoveel online te koop. ik koop graag bij een winkel waar je iemand normaal kan spreken en advies kan vragen. Deze man is slecht voor t-mobile en zijn collega's. Iedereen moet brood einde van de maand hebben, zo jaag je mensen weg. Zolang hij niet gaat weten hoe het hoort zal de winkel alleen maar klanten verliezen. Ik heb liever een winkel straat met winkels dan lege panden.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Het is absoluut niet de bedoeling van T-Mobile om haar klanten onbeschoft te behandelen. Wij betreuren zeer dat dit uw ervaring is geweest in een van onze shops. Uw melding is in behandeling genomen en u ontvangt zo spoedig mogelijk een terugkoppeling.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  2. Auteur
    Sander#Klacht
    Datum
    Alvast bedank
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en aangegeven dat de Shopmedewerker hierover zal worden aangesproken. Nogmaals onze welgemeende excuses. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    Sander#Klacht
    Datum
    Bedankt voor het begrip T-mobile dame,

    Voor mij een nieuwe les dit telefoongesprek. Om coulance te krijgen zul je een abonnement moeten hebben.
    Wijsheid naar deze meneer, succes en over en uit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sander#Klacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen