Klacht T-Mobile Mobiel: Ondeugdelijk product

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 57511
Gebruiker
Mw. Velsen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Bij het aangaan van een mobiel abonnement is een Samsung S4 geleverd. Het abonnement is helaas nog niet van start (zie eerdere klacht), maar ik heb het toestel al wel gebruiksklaar gemaakt. Het blijkt echter dat de batterij na een halve dag tot 43% van de batterij is teruggelopen. Ik heb de gebruiksaanwijzing gelezen, volg de instructies: niet bij magnetische objecten in de buurt, volledig opladen bij aanvang, het snoer correct verwijderen (niet stekker uit stopcontact terwijl telefoon nog is aangekoppeld). Ik vermoed dat de batterij niet deugdelijk is?

De oplossing

Ik verzoek T-Mobile herstel of kosteloze vervanging van het product, en informatie hoe dat te realiseren.

p.s. Is het mogelijk om alleen de batterij om te wisselen? Ik heb al mijn contacten in het toestel gezet.

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Schut,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Schut,T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent? Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Mw. Velsen
    Datum
    Beste T-Mobile, ik heb contact gehad met de klantenservice, en werd verwezen naar Samsung i.v.m. een nieuwe batterij. Dat blijkt niet de oplossing, het zou te maken hebben maken kunnen hebben met een software-matige bug. Moet ik dit zelf via Samsung afhandelen of i.v.m. de overeenkomst met T-Mobile mijn mobiel retour via T-Mobile. Verneem graag uw reactie, bij voorbaat dank.
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Schut, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  5. Auteur
    Mw. Velsen
    Datum
    Zoals vandaag telefonisch besproken met T-Mobile: ik ben 2 x naar het servicepunt geweest van Samsung. De nieuwe batterij (advies T-Mobile) maakte geen verschil, de software update wel (advies Samsung). Ik heb T-Mobile aangegeven dat ik het gevoel had dat het probleem teveel naar Samsung werd geschoven terwijl ik een contract heb bij T-Mobile. En dat er niet te snel moet worden gezegd dat het a/d batterij ligt terwijl dat niet zeker is. Complimenten aan Samsung servicestore Haarlem!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mw. Velsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen