Opgelost door T-Mobile Mobiel: Ongeholpen met dekkingsprobleem

content Opgelost
NickMallee

Al een tijdje loopt er een netwerkcompensatie i.v.m. heel slecht bereik bij een vakantiewoning van mij. Geen telefonie, sms of internet is mogelijk daar. Hiervoor kreeg ik netjes maandelijks een vergoeding als pleister op de wond in de hoop ooit verbetering te zien. Deze verbetering komt definitief niet en hebben ze ook besloten de compensatie stop te zetten met als enig alternatief over te stappen naar een andere provider.

Echter, ik zit met een combinatie pakket waar ik gunstig ook T-Mobile thuis gebruik. Overstappen zal dus alleen maar financieel ongunstiger worden omdat ik dan per definitie duurder uit ben. Ik vind dit alles behalve netjes van T-Mobile om zo om te gaan met een langdurige klant.

Enerzijds het toch doorzetten van de netwerkcompensatie. Als dit echt niet mogelijk is, dan anderzijds het resterende bedrag van het toestel wat bij het abonnement zat af te kopen door T-Mobile.

Beste klant,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie.

Klantenservice T-Mobile
    Beste T-Mobile,

Ik waardeer het ten zeerste dat jullie deze klacht in behandeling hebben genomen. Bedankt hiervoor en ik kijk uit naar de reactie.

NickMallee
    Beste T-Mobile, wat is nu de status van de klacht? Alvast bedankt.
    ?
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen vandaag telefonisch contact met u op.
    T-Mobile Klantenservice
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    NickMallee
    We zijn eruit gekomen. De compensatie wordt voortgezet tot einde contract. Bedankt voor het meedenken.

NickMallee

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?