Klacht T-Mobile Mobiel: ongevraagd omzetten flex 15 abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 137690
Gebruiker
G.J. van Doorn
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wat schetst mijn verbazing vanochtend, dat T-mobile ongevraagd mijn al jaren gebruikte flex 15 abonnement wil omzetten naar een ongevraagd ander abonnement...
Dit betekent ook dat ik mijn opgespaarde beltegoed van EUR 273 zomaar ineens kwijt ben, het beltegoed dat ik op mijn intercontinentale reizen zo graag had willen gebruiken... Mag een provider zomaar ineens een produkt opgeven en er een ander produkt voor in de plaatsstellen, omdat ze het technisch niet meer aankunnen dit abonnement aan te houden?

De oplossing

In ieder geval wens ik mijn opgespaarde beltegoet contant uitbetaald te zien. Verder vind ik het jammer, dat dit soort abonnement ophoudt te bestaan. Mijn perspectief was, dat ik dit levenslang zou kunnen blijven gebruiken. De reden van het ophouden van dit abonnement is een drogreden. Natuurlijk kunnen ze dit door blijven bieden, technisch is alles anno 2015 mogelijk. Als je al die tegoeden van alle mensen met dit flex abonnement bij elkaar optelt is dit een miljoenenwinst voor T-mobile..... Ondanks de korting bij het nieuwe abonnement voor 2 jaar...

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Van Doorn,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    G.J. van Doorn
    Datum
    Jullie zitten te slapen. Dit mobiele nummer behoort aan G.J. van Doorn. Mijn vrouw heeft een ander nummer bij T-mobile. Maar dit terzijde...
    Het voorstel is onaccetabel. Mijn belgedrag in NL is 0900 nummers van bedrijven, geen sexlijnen!! Mijn vrouw doet de sociale
    telefoontjes En verder reizen wij veel intercontinentaal, daarvoor
    spaar ik het beltegoed op! Gaarne een voorstel in de vorm van korting op een nieuw toestel of




    Beter voorstel dus, of een korting op een nieuw toestel...
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer en mevrouw Van Doorn,

    Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    G.J. van Doorn
    Datum
    Shame direktie T-mobile. Jullie opgebouwde positieve reputatie ligt hierbij wat mij betreft aan diggelen!!! Ik heb medelijden met de jongens en meisjes op de werkvloer die dit zo moeten afhandelen, terwijl ze zelf andere gedachten hierover hebben.....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.J. van Doorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen